Banner portadaEscudo De Ares
imagen tel |Ir A Principal|Contacto

Logotipo Ares


Ares, Luns 21 de Octubre de 2019
Galego|Español|English
O ALCALDE RESPONDE

Pregúntelle ao Alcalde
CÁMARA WEB
WebCam Concello
CALENDARIO
añomesOctubre
2019
mesaño
LuMaMiXoVeSaDo
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Calendario escolas MunicipaisEscolas Municipais
SEDE DIGITAL
Sede Digital

Licitacin Electrnica

Perfil Contratante

Ares Digital

Tempo CPI Conde de Fenosa
Alcalde Julio Iglesias
Saúdo do Alcalde
Julio Ignacio Iglesias Redondo
III CONCURSO FOTOGRAFIA XUVENIL 2019

Vive Ares 2018

Actividades culturais

Actividades Deportivas

III PLAN DE IGUALDADE DE OPORTUNIDADES DO CONCELLO DE ARES

PERIODO MEDIO DE PAGO A PROVEEDORES

APROBACIÓN PROVISIONAL PXOM 2017

APROBACIÓN INICIAL PXOM 2014

Contratación Persoal

Animais Abandonados

Policí Local

Protección civil

Trámites frecuentes

Zona Reciclaxe

Wi-fi Gratis

Aloxamentos e restaurantes


Noticias
Avisos
La Xunta deniega la continuidad del taller de empleo de Ares que ocupó a 33 parados en el 2009
04 Xaneiro 2010 07:12


La Xunta de Galicia denegó al Concello de Ares la continuidad del taller de empleo Insert@res durante los primeros meses de este año. El programa ocupó, entre profesores y alumnos, a 33 trabajadores en el 2009 y realizó importantes labores de albañilería y jardinería -las especialidades que se enseñaron en las clases- en el paseo de Rosalía de Castro, en la batería de A Bailadora y en el monasterio de Santa Catalina. El alcalde del municipio, Julio Iglesias, ve «incompresible a decisión», porque el proyecto cumplía con todos los requisitos para seguir adelante, pero confía en que la Consellería de Traballo lo dote de fondos en primavera.

«A avaliación técnica do obradoiro de emprego Insert@res era inmellorable, está respaldado polas obras que se fixeron tanto no paseo de Rosalía de Castro como no mosteiro de Santa Catalina, por iso non entendo a decisión da Xunta de deixar a Ares sen a partida para este programa que no ano pasado empregou a máis de 30 traballadores», explica el regidor, quien añade: «Pero teño o compromiso da Consellería de Traballo de que o proxecto saia adiante na convocatoria da primaveira e a mín non me queda outra que confiar na palabra que me deron».

Cuantía económica

Si el compromiso del Ejecutivo autonómico con el alcalde de Ares cristaliza, el taller de empleo podría arrancar en el segundo semestre del año. Pero lo que todavía no es seguro es que la dotación de la Xunta sirva para mantener los 33 puestos de trabajo que generó Insert@ares durante el año pasado. La intención del gobierno local es continuar con la línea iniciada en el 2009 «o que permitiría non só formar a outros veciños do Concello, senón tamén levar a cabo traballos tan importantes para a mellora de espazos públicos e posta en valor do patrimonio local como a recuperación, entre outros, do Castelo de San Martín».

El aval del año pasado

La mejor muestra del buen funcionamiento del taller de empleo que se clausuró el pasado mes de diciembre quedó patente en algunas de las zonas emblemáticas del municipio como el paseo de Rosalía de Castro, donde los alumnos, gracias a las instrucciones de los profesores, reemplazaron una parte importante del pavimento que se encontraba muy deteriorado. En la batería de A Bailadora se ejecutaron trabajos de «recuperación e posta en valor desta fortificación militar situada nunha das zonas máis fermosas do concello». Y también destacaron las obras llevadas a cabo en el monasterio de Santa Catalina, orientadas a «mellorar e conservar unha peza arquitectónica das máis importantes da comarca que durante moitos anos foi froito do abandono».

NOTICIA DE LA VOZ DE GALICIA
03-01-2010
Icono de conformidad con el Nivel Doble–A de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0| XHTML 1.0 Transitional Válido| ¡CSS Válido!|Rss Concello Ares