Ares, Miercoles 18 de Setembro de 2019

añomesSetembro

ARES DESDE O MAR NAVEGA CONNOSCO

VeraneAres 2019

Dr. Robert estrea o seu repertorio de homenaxe ós Beatles nun concerto en Caamouco
28 Agosto 2009 09:28
Un novo grupo musical nacerá mañá pola noite ante os ollos dos que acudan, ás dez da noite, á Agrupación Instructiva de Caamouco, en Redes. Trátase de Dr. Robert, unha formación que ten como obxectivo homenaxear ós Beatles e tamén á cidade de Liverpool (capital cultural europea en 2008), pola súa influencia musical e cultural no mundo.

Daniel Dopico como voz solista, José Sanz como guitarra solista e voz, Rafa no baixo, Roberto Dopico como guitarra rítmica e voz, Manolo Pérez na batería e outro Manolo na percusión teñen no seu repertorio unha trintena de temas da mítica banda británica. Farán neste concerto de presentación un repaso cronolóxico ata os últimos anos do cuarteto de Liverpool coa intención de recrear en directo o ambiente que os veu nacer e triunfar en todo o mundo.

Todos eles teñen experiencia en distintas formacións musicais (Julie Guravich Quartet, Unión Costa Oeste ou Los Limones, entre eles) que agora verten neste proxecto.

Para abrir boca contarán co grupo Rosemback, con versións de pop e rock internacional.

28-08-2009