Ares, Venres 22 de Novembro de 2019

añomesNovembro

Os piratas de Redes prepáranse para a revancha do día 22
17 Agosto 2009 09:12
Os piratas de Redes están a ultimar os detalles da batalla que o vindeiro sábado, 22 de agosto, os levará a enfrentarse unha vez máis ós seus veciños de Río Castro, os mesmos que hai a penas quince días “ousaron” secuestrar a un dos seus veciños máis populares, Enrique “o de Ricucho”.

Tal ofensa non pode quedar sen resposta. É, por elo, que os piratas de Redes xa están mans á obra, estudando o plan de ataque para liberar ó seu veciño.

Polo momento o único que está claro é que a ofensiva terá lugar a vindeira semana e que haberá festa a ambos lados da ría aresana. Ademais, de seguro, haberá vinganza. Os de Redes queren a revancha.

Así, o plan de ataque dos piratas arrancará desde primeiras horas da mañá. Logo, e dependendo un pouco da marea, entre as catro e as cinco do serán, está previsto que se boten ó mar. A bordo de lanchas, piraguas, barcas, flotadores ou calquer cousa que axude a cruzar o quilómetro que separa o porto de Redes da praia de Río Casatro, os piratas levarán a cabo a súa vinganza. Os de Limodre os estarán esperando.

Para saber se consiguen liberar a Enrique “o de Ricucho”, ou non haberá que esperar todavía uns días. O que si é seguro é que ás 20.30 horas todos regresarán ó porto de Redes, onde a festa está asegurada ata altas horas da noite. Celebrarase unha churrascada popular e tamén haberá sorteos e concursos.

Premiarase á mellor embarcación así como ó disfraz máis orixinal. A música de Carlos Rey amenizará a xornada.

Polo momento, en Redes xa hai varias deceas de persoas inscritas para a “batalla” naval. Aqueles que todavía non o fixeran teñen de prazo ata mañá, 16 de agosto. Os interesados deben pasarse polo bar A Posada do Mariñeiro. A mesma custa quince euros e dá dereito á camiseta conmemorativa deste ano, a unha pañoleta, ademais do pincho na praia de Río Castro e á churrascada que terá lugar pola noite en Redes.

15-08-2009