Ares, Venres 29 de Maio de 2020

añomesMaio

Ares repartirá o domingo mil bolsas de uvas nas festas de San Roque
28 xullo 2009 10:04
A vindeira fin de semana Ares celebra as festas na honra de San Roque. Os festexos abriranse o venres, día 31, coa celebración da Festa do Langostino no parque Rosalía de Castro. A cita gastronómica comezará ás seis do serán e estará amenizada pola rondalla Trobadores. A ración de langostinos, acompañados de pan e viño, custará sete euros.
As festas continuarán o sábado, 1 de agosto, con pasarrúas a cargo da formación Os jaláticos de Marín. A música destas charanga soará tanto pola mañá como pola tarde co único obxectivo de entreter a nenos e maiores. Pola noite a festa trasladarase á plaza da igrexa. A orquestra Futuro será a que, a partir das dez da noite, se encargue de animar a verbena.
O domingo vivirase o día grande das festas. Ás doce do mediodía oficiarase unha misa solemne na honra de San Roque e a continuación sacarase a súa imaxe en procesión polas principais rúas da vila. O trono estará engalanado con varios racimos de uvas e estará acompañado durante todo o percorrido por homes, mulleres e nenos vestidos para a ocasión co traxe típico galego.
A continuación, nas inmediacións da igrexa, actuará o grupo de baile Areas do Mar e de seguido comezará o tradicional reparto de uvas entre os devotos de San Roque. En total, a organización, conta poder entregar preto de mil bolsas de uvas entre os asistentes.
A banda Trebol encargarase do pasarrúas da tarde e pola noite a orquestra Tabu tomará o relevo enriba do escenario. Un espectáculo pirotécnico porá, ás doce da noite, o punto e final ás festas de San Roque.

DIARIO DE FERROL Martes, 28 de Xullo de 2009