Ares, Venres 22 de Novembro de 2019

añomesNovembro

O Concello aproba un crédito para facer fronte ás débedas
27 xullo 2009 10:05
O Concello de Ares aprobou onte, nunha sesión plenaria de carácter extraordinario, solicitar un préstamo para facer fronte ás débedas que aínda non foron satisfeitas por parte da administración local. Esta medida amparase nas medidas extraordinarias de axuda habilitadas polo Goberno Central.
O Concello de Ares acordou no transcurso dunha sesión plenaria extraordinaria celebrada onte aprobar, por maioría -cos votos a favor de BNG e PSOE e en contra de PP e NAL- unha operación de préstamo no marco do Real Decreto Lei 5/2009 de 24 de abril, que é una das medidas urxentes do goberno de Zapatero para facilitar ás entidades locais o saneamento de débedas pendentes de pago con empresas e autónomos.
O importe desta operación ascende a 325.642 euros, importe das obrigas vencidas que quedaron pendentes de aplicar ao orzamento do ano pasado, segundo informan desde o Concello. Por outra banda, a referida operación de crédito ten unha duración de seis anos.
No mesmo pleno de onte aprobouse simultáneamente un proxecto saneamento financiero, que supón a posta en marcha dun plan de austeridade ao abeiro do devandito Real Decreto, que contén medidas entre as cales o alcalde de Ares, Julio Iglesias, destacou a necesidade de incrementar o tipo impositivo do ICIO, bonificando pequenas actuacións e, en xeral, facer un maior control do gasto corrente.
Asemade, segundo explicou o rexedor aresán, esta operación “permite aboar débedas pendentes con proveedores e autónomos, o cal supón un balón de osíxeno para afrontar a actual situación de crise económica”.

DIARIO DE FERROL, Sábado 25 de Xullo de 2009