Ares, Miercoles 16 de Octubre de 2019

añomesOctubre

A xornada multitudinaria organizada polo Grupo Xeriatros desenvolveuse con éxito
09 xullo 2009 09:24

Ampliar foto
A xornada multitudinaria que tivo lugar ó aire libre e que foi levada a cabo polo Grupo Geriatros desenvolveuse de forma favorable na mañá de onte. O evento comezou ás 11.30 horas e acudiron aproximadamente cento trinta residentes pertencentes ós centros de Ferrol e de Laraxe, que se desprazaron en varios autobuses ata a praia de Ares. Alí, os maiores tiveron a oportunidade de desfrutrar do pinar e da praia, asi como tamén puideron botar uns bailes amenizados pola actuación dun grupo de folk. Ademais, tamén se organizou un bingo especial. E incluso houbo tempo para que os animadores levaran adiante unha serie de xogos populares para que os residentes se entretivesen como cando eran cativos.

A esta actividade multitudinaria tamén estaban convidados ós familiares dos residentes dos centros de Ares e de Laraxe.

09-07-2009