Ares, Domingo 23 de Febreiro de 2020

añomesFebreiro

ENTROIDO 2020

Ares comeza hoxe a debuxar as alfombras florais do día do Corpus
10 xuño 2009 09:26
Desde o pasado 11 de maio preto de sesenta veciños de Ares -a maioría membros da Asociación Alfombras Florais de Ares- traballan arreo para que a vila se erga ulindo a flores o día da celebración do Corpus, que este ano terá lugar o vindeiro domingo, día 14.

Durante este tempo os traballos centráronse principalmente na recolleita das plantas verdes coas que confeccionar o quilómetro de alfombra floral coa que Ares espertará o domingo. Pero é agora, durante a última semana, cando as tarefas se multiplican ó ter que comezar a seleccionar as diferentes flores coas que confecionar cada detalle das laboriosas alfombras. Rosas, claveis ou hortensias son a materia prima fundamental para lograr encher de flores a vila.

Paralelamente á recollida e selección das plantas, hoxe mesmo comezarán a debuxar sobre as rúas os diferentes motivos que despois se taparán cos pétalos das flores. Este traballo, quizais o máis laborioso, realízase durante toda a noite do sábado e nel colaboran centos de veciños do municipio que non queren deixar de participar nesta tradición. A partir das nove da noite e ata ben entrada a madrugada, deceas de persoas axudan a decorar as alfombras polas que ó día seguinte desfilará a procesión do Corpus. Sairá ás seis da tarde da igrexia parroquial e percorrerá as principais rúas da vila, totalmente cubertas de flores.

O Concello de Ares, a través da área de Cultura e Turismo que dirixe Ana Coira, colabora con esta festa organizando unha serie de actividades paralelas. O sábado pola noite, para amenizar a longa velada de traballo, actuará na praza da Constitución (espazo no que se ubicaba o anterior consistorio) o grupo de folk Roncarela. O concerto comenzará ás once da noite. O domingo, a partir das sete, as bandas The Cruze e Snile tocarán para veciños e os centos de turistas que ó longo de toda a xornada pasan pola vila.

Neda > Pero, aínda que Ares é o municipio con maior tradición neste senso non é o único que se prepara para a celebración do Corpus. En San Nicolás de Neda varias deceas de persoas traballan tamén para preparar as alfombras florais que cubrirán as principais rúas da vila o domingo, desde a plaza do Reloj e pasando por todo o casco antigo.

Ferrol > A Confraría da Merced tamén celebrará o domingo a festividade do Corpus cunha procesión que sairá ás seis da tarde da capela da Irmandade. Desde a entidade infórmase a todos os confrades que deben de asistir en traxe oscuro e levando a medalla da Confraría.

10-06-2009