Ares, Sábado 20 de xullo de 2019

Actualidade
Ares e Mugardos prepáranse para a festa do Voto de Chanteiro
28 Maio 2009 09:24
Chanteiro prepárase para recibir o vindeiro martes, 2 de xuño, a centos de romeiros que como cada ano achegaranse ata a ermida de Nosa Señora da Mercé para celebrar o tradicional Voto de Chanteiro.

A misa será ás doce do mediodía e de seguido comezará a troula nas inmediacións do santuario. Repartirase empanada e bebidas entre os romeiros mentres o grupo de gaitas Trouleada de Ares ameniza o xantar coa súa música. O relevo o tomará pola tarde, a partir das catro, a charanga Os Jalochos que percorrerá os principais lugares polos que trascurre esta tradicional romaría.

Aínda que Chanteiro pertence ó municipio de Ares, na celebración da festa tamén participa Mugardos. Por elo, e para facilitar a asistencia dos veciños destes concellos fletarán varios autobuses para transportar a quenes o desexen ata a ermida de Chanteiro. En ámbolos dous casos os autobuses partirán ás 10.30 horas. De Ares sairán da praza do Pedregal (en Redes) e pasarán por Pezoas, Seselle, Porta do Sol, Lubre, Cervás e Chanteiro. O punto de partida para os veciños de Mugardos será San Xoán de Piñeiros parando a continuación en O Seixo, Franza, A Pedreira e Mugardos para continuar ata Chanteiro. Para o regreso establécense dous servizos. O primeiro sairá ó remate da misa, arredor das 13.30 horas, e o segundo ás 19.00 horas.

28-05-2009