Ares, Miercoles 08 de xullo de 2020

añomesMaio

Unha xincana literaria e unha mostra cos autores do Día das Letras en Ares
18 Maio 2009 09:39
Unha xincana literaria arredor da vida e obra de Ramón Piñeiro e unha exposición dos autores homenaxeados desde 1963 ata hoxe no Día das Letras son as principais actividades propostas en Ares para conmemorar esta data.

Dirixida a nenos de entre 6 e 15 anos de idade, a xincana literaria pretende achegar ós rapaces á obra de Ramón Piñeiro traballando aspectos da vida do autor ó tempo que busca fomentar o traballo en grupo e ensinar a usar os diccionarios e outros manuais aptos para o estudo. Para a realización deste xogo educativo o Concello entregará a cada un dos participantes un exemplar do libro “Vida e obra de Ramón Piñeiro”, ferramenta para resolver as preguntas e probas plantexadas durante a actividade. Os nenos interesados en participar terán que presentarse ás once da mañá na biblioteca. Unha vez rematada a xincana, arredor da unha da tarde, o alcalde do municipio, Julio Iglesias, inaugurará na Alianza Aresana unha exposición de retratos dos homenaxeados no Día das Letras desde 1963 ata 2009. Juan José Veiga López é o autor destes debuxos que se poderán visitar durante quince días no horario habitual da biblioteca. A mostra chega á vila cedida pola AVV Ultramar de Ferrol.

Trala inauguración o alcalde entregará os premios do concurso infantil de carteis do Torneo de Fútbol 7. Ademais, ás oito do serán o centro cultural Outeiro de Chanteiro celebra o Día das Letras cun festival musical a cargo da rondalla Trovadores de Ares e a Banda de Gaita.

16-05-2009