Ares, Venres 22 de Novembro de 2019

añomesNovembro

O Movemento Polos Dereitos Civís di que o Concello aresán deslexitima a este colectivo
16 Marzo 2009 10:02
O Movemento polos Dereitos Cívis (MPDC) denunciou a través dunha nota de prensa que o Concello de Ares deslexitima a asociación. Neste senso, ésta sinala que a institución municipal informou de que non está autorizada a intervir no procedemento relativo á denuncia que o MPDC puxo pola instalación de cámaras de vídeovixianza no municipio.

Segundo a administración local, esta entidade “ten unha falta de lexitmización activa” ya que, “a participación no procedemento debería realizarse na defensa de intereses lexítimos e, no caso de asociacións, as mesmas teñen que estar “legalmente habilitadas para a súa defensa. O colectivo pregúntase se a defensa do dereito á imaxe das persoas non é lexítimo e subliña que esta afirmación “provén dunha administración pública”.

Así mesmo, o Concello alega que unha asociación, polo mero feito de selo, non pode exercer un control da legalidade cando non é parte implicada. Neste senso, o MPDC lembra que unha das súas preocupacións son “os dereitos civís e a defensa dos mesmos” e critica que o Concello afirme que esta entidade non se viu agraviada e que si entendería a demanda se fose interposta por un veciño. “Con tal afirmacion rexeitana existencia e o traballo de colectivos como o noso”, afirman desde a entidade.

“O Concello apunta que non se pode considerar a administración municipal como responsable e, se se fai, tamén debería estenderse á comisión de garantías de vídeovixianza”, sinala o Movemento polos Dereitos Civís, engadindo que “Ares debería preguntarse quen colocou as cámaras, que foi o Concello, antes de deixar constancia de tales propósitos”.

O MPDC presentou no seu momento unha denuncia na Fiscalía da Coruña contra o Concello de Ares pola instalación “ilegal das cámaras no exterior da Casa Consistorial” colocadas, segundo a administración local, “para evitar pintadas na fachada do Concello”.

O colectivo lembra que o uso deste tipo de cámaras para tarefas de seguridade debe estar perfectamente adecuado á Lei 4/1997 de 4 de agosto, xa que o seu emprego debe responder aos principios de idoneidade e de intervención mínima, por tratarse de medios cos que facilmente se poden producir interferencias inxustificadas na intimidade das persoas.

16-03-2009