Ares, Xoves 19 de Setembro de 2019

añomesSetembro

ARES DESDE O MAR NAVEGA CONNOSCO

VeraneAres 2019

Agader denega a axuda para pór en marcha o transporte adaptado
27 Xaneiro 2009 09:16

Ampliar foto
O Concello de Ares non poderá poñer en marcha de novo o servizo de transporte adaptado para persoas con dificultades de mobilidade na zona rural, xa que Agader (Axencia Galega de Desenvolvemento Rural), dependente da Consellería do Medio Rural, denegou a subvención solicitada por esta administración local para o seu desenvolvemento. O proxecto “Rompendo distancias e banco de axudas técnicas” -nome da iniciativa presentada polo Consistorio aresán- incluíase dentro do apartado do formulario “Servizos básicos para a economía e a poboación rural”, un dos obxectivos que se fixan nestas axudas que cada ano convoca Agader, tal e como salientan dende o Concello.

En concreto, este proxecto tiña dúas liñas de axuda: a primeira, a de poñer en funcionamento o transporte adaptado para a poboación rural, favorecendo o desprazamento ás persoas afectadas por dificultades de mobilidade e, a segunda, a de dar un servizo de préstamo de axudas técnicas para favorecer ás persoas con discapacidade ou en situación de dependencia. En concreto, contemplaba a adquisición de dous vehículos adaptados, cinco camas articuladas, tres cadeiras de rodas e cinco andadores. Segundo explican dende o goberno local esta nova caeulles coma un “xarro de auga fría”, xa que este servizo non pode asumilo o Concello.

27-01-2009