Ares, Xoves 19 de Setembro de 2019

O Banco de Tempo de Ares busca clientes
26 Xaneiro 2009 09:29

Ampliar foto
O Concello de Ares atópase inmerso na implantación do Banco do Tempo, unha iniciati-va para a que conta coa impli-cación económica da Conselle-ría de Traballo e que busca no intercambio de actividades a optimización de recursos, sem-pre de balde, entre os veciños da vila.

Ata o momento hai catro persoas apuntadas, todas elas mulleres. Segundo indica a res-ponsable do Banco do Tempo, Natalia Martínez Fernández, esta circunstancia é a habitual en iniciativas deste tipo, tanto neste municipio como no resto de Concellos nos que este servi-zo se está implantado. En canto ás idades, son do máis variado e oscilan, ata o de agora, entre os trinta e os sesenta anos.

¿E que piden e ofrecen os usuarios do Banco do Tempo de Ares? Pois, ata o momento, as acti-vidades que se solicitan ou se ofer-tan son do máis variado. Así, a oferta vai dende labores de acom-pañamento, lectura, calceta ou ganchillo ata crianza, informáti-ca, traballo en coiro ou repostería.

En canto á demanda, destacan a xardinería, o servizo de axuda para a realización de trámites ad-ministrativos, o perfeccionamen-to de cociña e calceta, clases de pandeireta, de galego, teatro ou adestramento de cans. E é que un-ha das principais premisas do Banco do Tempo é que non se tra-ta dun servizo de voluntariado, senón que un cidadán poderá ofrecer o seu tempo sempre e can-do estea disposto a recibir o tempo do outro a cambio.

Natalia Martínez Fernández asegura estar satisfeita do resultado acadado ata o momento nesta primeira fase de difusión do Ban-co, aínda que fai un chamamento á poboación para que se apunte e comparta, deste xeito, o seu tem-po cos demais no intercambio de actividades que, como subliña a responsable da iniciativa, non te-ñen que ser de tipo técnico ou cua-lificado.

Agasallo > O obxectivo de Martí-nez pasa por iniciar os intercam-bios no prazo de dous meses e, pa-ra iso, confía en poder incremen-tar o número de “clientes” ata, co-mo mínimo, dez persoas. Por este motivo xa iniciou contactos con asociacións do municipio, moitas delas de mulleres, para buscar no-vos socios.

Os que se inscriban recibirán de xeito instantáneo cinco horas, que se irán incrementando a me-dida que se vaian prestando os servizos ofertados e que xestiona-rá a encargada do Banco.

Cada vez que alguén utilice o tempo de outro, pagará cun talo-nario, de xeito que se vaian acu-mulando horas para o seu gasto polo “beneficiario” noutra activi-dade.

25-01-2009