Ares, Venres 23 de Agosto de 2019

II ARES INDIANO 2019

ARES DESDE O MAR NAVEGA CONNOSCO

VeraneAres 2019

Ares, Neda e San Sadurniño súmanse mañá á proxección simultánea do filme “Frío”
08 Xaneiro 2009 09:24
Ares, Neda e San Sadurniño son os tres municipios da comarca que se sumarán mañá á proxección en cadea da longametraxe galega “Frío”. En total serán cincuenta concellos de toda Galicia os que exhibirán ao mesmo tempo este thriller policial dirixido polo realizador Román Gutiérrrez da Silva e protagonizado por Xoque Carvajal e Tzeitel Rodríguez.

Aínda que a estrea oficial será no Teatro Principal de Santiago, o filme poderá verse en máis de medio cento de concellos por medio das salas e auditorios inscritos na Rede de Cinemas Dixitais de toda Galicia. Así, mañá a partir das nove da noite, “Frío” proxectarase de balde na Alianza Aresana, no Centro Cultural de San Sadurniño e na Casa da Cultura de Neda.

Recomendada para maiores de 14 anos, “Frío” é unha historia de traizóns e corrupcións con elementos de cine negro. Os personaxes son seres fóra dos seus tempos que loitan aparentemente por cartos, aínda que no fondo as súas motivacións son moito máis profundas. A película rodouse entre Santiago, O Grove, Lalín, e Caminha, en Portugal.

08-01-2009