Ares, Venres 20 de Setembro de 2019

añomesSetembro

ARES DESDE O MAR NAVEGA CONNOSCO

VeraneAres 2019

O goberno local presentou unha ordenanza sobre vandalismo
23 Octubre 2008 09:42
O goberno aresán presentou onte ao resto de formacións da corporación a nova ordenanza sobre vandalismo en espazos públicos do municipio. A norma deberá ser aprobada agora no transcurso dun pleno municipal por parte do resto dos grupos políticos.

Esta nova ordenanza é novedosa no termo municipal aresán e vén definir, por unha banda, as condutas antisociais que degradan o municipio e deterioran a súa calidade de vida, ao tempo que tipifica as infraccións neste eido, así como as sancións correspondentes.

Así mesmo, establécense como obxectivos prioritarios da ordenanza a prevención de actuacións que alteran a convivencia cidadá e a protección dos bens públicos de titularidade municipal e de todas as instalacións e elementos que forman parte do patrimonio urbanístico e arquitectónico do concello fronte as agresións, alteracións e usos ilícitos de que poideran ser obxecto; a tipificación das infraccións e sancións que poderían derivar das actuacións que por acción ou omisión impidan ou limiten a utilización de bens, espazos ou servizos públicos, así como que ocasionen danos sobre bens de dominio público, e a dinamización dos espazos públicos para o fomento de actividades culturais e sociais ligadas ao seu destino popular e ao interese xeral.

As medidas de protección reguladas pola ordenanza refírense a todos os bens de servizo ou uso público de titularidade municipal,entendendo como tal as rúas, prazas, paseos, pontes, estanques, farolas, sinais viarias ou elemetos decorativos, entre outros moitos.

En canto ás infraccións estas cualifícanse entre leves, graves ou moi graves, atendendo a unha serie de criterios. En canto ás multas contempladas por cada unha das agresións, éstas oscilarán entre os 60 euros das leves ata os 3.000 das mais graves.

Premios > Por outra banda, a ordenanza sobre vandalismo tamén contempla a posibilidade de que o Concello estableza e regule a concesión de subvencións para actuacións encamiñadas a potenciar a concienciación cidadá, a educación cívica e o fomento de actitudes respetuosas coa comunidade e o patrimonio. A administración local tamén poderá establecer premios e recoñecementos.

23-10-2008