Ares, Martes 14 de xullo de 2020

añomesxullo

A escola de música Xábrega ofrece tamén clases para os adultos
23 Setembro 2008 09:16
A escola de música Xábrega, en Ares, comeza o seu segundo ano de vida ampliando a súa oferta de actividades. Entre elas está a posibilidade de que os adultos poidan aprender a tocar un instrumento. Trátase do saxofón.

Pero ademais, tamén para os rapaces hai novidades. Ás clases que xa existían de clarinete, trompeta e percusión, únense as de frauta travesa e trombón. Continúa a materia de Linguaxe Musical, que xa se impartiu o ano pasado.

Os nenos máis novos, de entre catro e oito anos, poden asistir a unha formación específica de música e movemento, que comezará no mes de outubro.

As clases impártense os sábados pola mañá na casa parroquial de Ares. Os mestres son todos profesores titulados con experiencia. Para asistir hai que facerse socio da asociación Xábrega, o que implica o pago dunha cota anual de 36 euros. As leccións de música e movemento custan 15 euros ó mes e as de linguaxe musical e instrumento, 25.

Pódese obter máis información sobre a matrícula a través do correo info@xabrega.com ou no teléfono 616 388 471.

Historia > A escola de música Xábrega naceu en setembro do ano pasado e, despois dun curso académico, presentouse en sociedade cun concerto de fin de curso con grande éxito de público. A intención da asociación cultural aresá é a de crear a medio prazo unha banda de música para que a vila conte cunha agrupación musical propia que desenvolva unha programación estable de concertos. Outro dos obxectivos principais é o de fomentar entre os nenos e os adolescentes o interese e o coñecemento da música.

Pero non só a xuventude, senón tamén outros colectivos como pais, espectadores e veciños en xeral poden sumarse a unha proposta que quere facer de Ares unha localidade con moito ritmo.

23-09-2008