Ares, Miercoles 30 de Novembro de 2022

RUTAS SENDAres VERDE

PROGRAMA SENDAres 2023

ESCOLAS DEPORTIVAS E CULTURAIS MUNICIPAIS 2022-2023

ACTIVIDADES DEPORTIVAS MUNICIPAIS 2022-2023 MÓVETE!

SEREAS DAS MIRANDAS EQUIPO DE REMO

VERANEARES  2022

ARES DESDE O MAR 2022 NAVEGA CONNOSCO

QUERE O TEU MERCADO 2022

O valor do noso mercado

PRESENTACIÓN DO ESTUDO HISTÓRICO E DA ILUSTRACIÓN DA PORTADA GÓTICA DE SANTA CATARINA DE MONTEFARO

V CONCURSO DE FOTOGRAFÍA XUVENIL CONCELLO DE ARES

Actualidade CoronaVirus

Os Bolechas - O Ares indiano

Aparcares.com

APROBACIÓN DEFINITIVA PXOM 2020

Alegacións e emnendas personal dirección y docentes – proceso de selección Obradoiro Emprego Reinicia IX
28 Setembro 2022 12:13
RESOLUCIÓN DA ALCALDIA Nº 469/22

Alcalde-Presidente
D. Julio Ignacio Iglesias Redondo

Asunto: RESOLUCIÓN ALEGACIONES E EMNENDAS PERSONAL DIRECCIÓN Y DOCENTES – PROCESO DE SELECCIÓN OBRADOIRO EMPREGO REINICIA IX

Recibidas reclamacións ao abeiro da Resolución 456/22 de data 21/09/2022 da listaxe definitiva da contratación laboral temporal do persoal de dirección e docente do obradoiro de emprego REINICIA IX.

Esta Alcaldía en uso das súas competencias, e mais concretamente segundo o establecido no Artigo 21 da Lei 7/1985 do 2 de abril Reguladora de Bases do Réxime Local,

RESOLVE:

Primeiro.-
Proceder a resolver as reclamacións e enmendas recibidas de acordo co criterio do Tribunal seleccionador recollido na acta de data 27-09-2022, citando o exposto:

PROCESO SELECTIVO DUN/DUNHA DIRECTOR/A

- NURIA CASTRO GARCÍA: Presenta reclamación con Rexistro Núm. 2022-E-RE- 1192 en data 22-09-2022. Os membros do tribunal, revisada a documentación aportada por esta aspirante acordan, admintir a sua reclamación.
A continuación puntuación revisada e obtida finalmente por esta aspirante e a de 6,60.

PROCESO SELECTIVO DUN/DUNHA DOCENTE PARA A ESPECIALIDADE SSCS0208 ATENCIÓN SOCIOSANITARIA A PERSOAS EN INSTITUCIÓNS SOCIAIS

- SUSANA ROMERO FERNÁNDEZ: Presenta reclamación con Rexistro Núm. 2022-E- RC-3913 en data 22-09-2022. Os membros do tribunal, revisada a documentación aportada por esta aspirante acordan, desestimar a súa reclamación
A continuación puntuación revisada e obtida finalmente por esta aspirante e a de 8,89

PROCESO SELECTIVO DUN/DUNHA DOCENTE DE EDUCACIÓN BÁSICA

- MARIA PRIETO BECERRA: Presenta reclamación con Rexistro Núm. 2022-E-RC- 3931 en data 23-09-2022. Os membros do tribunal, revisada a documentación aportada por esta aspirante acordan, desestimar a súa reclamación.
A continuación puntuación revisada e obtida finalmente por esta aspirante e a de 1,2

PROCESO SELECTIVO DUN/DUNHA AUXILIAR ADMINISTRATIVO

- MARTA CHAS LOPEZ: Presenta reclamación con Rexistro Núm. 2022-E-RC-3919 da data 23-09-2022. Os membros do tribunal, revisada a documentación aportada por esta aspirante acordan, admintir a sua reclamación.
A continuación puntuación revisada e obtida finalmente por esta aspirante e a de 9,69

- MARIA BEGOÑA FILGUERIA HERVA: Presenta reclamación con Rexistro Núm.
2022-E-RE-1197 da data 22-09-2022. Os membros do tribunal, revisada a documentación aportada por esta aspirante acordan, admintir a sua reclamación.
A continuación puntuación revisada e obtida finalmente por esta aspirante e a de 9,1

- ROCIO HERMIDA MARTÍNEZ: Presenta reclamación con Rexistro Núm. 2022-E- RE-1193 en data 22-09-2022. Os membros do tribunal, revisada a documentación aportada por esta aspirante acordan, inadmitir a sua reclamación, pero procedese a modificar a puntuación na parte de cursos realizados.
A continuación puntuación revisada e obtida finalmente por esta aspirante e a de 4,2

Segundo.- Proceder segundo bases da convocatoria, citando estas “O órgano de selección procederá a establecer as puntuacións finais das persoas candidatas participantes no procedemento”, e de acordo co criterio tomado e con na acta do Tribunal de data 21-09-2022, a publicar os resultados finais obtidos despois da resolución das reclamacións presentadas.

Indicar tamén que, que nos termos das bases da convocatoria, a puntuación obtida por cada aspirante será a outorgada polo Tribunal Seleccionador como Órgano Colexiado.

Terceiro.- Aprobar a selección definitiva dos candidatos/as que se relacionan a continuación, tras a resolución das correspondentes reclamacións e enmendas.

Director/a

Mallou Couto, Olga 0,4
Diaz Rego, Vanesa 0,2
Perez Rey, Cristina 0

Cuarto.- Aprobar a seguinte relación de aprobados e comunicar ao señor alcalde a seguinte proposta para a súa contratación:

 Director/a: Yañez Casal, Mª Carmen
 Mestre de Carpintería: Romero Rodríguez, José Carlos
 Mestre de Atención Sociosanitaria a persoas dependentes en Institucións Sociais:
García Pardo, Mª Teresa
 Mestre de Formación Empresarial: Regueiro Perez, Dolores
 Mestre de Ensino Básico: Garcia Aneiros, Amparo
 Auxiliar Administrativo: Chas Lopez, Marta

Así o acorda e dispón o Sr. Alcalde-Presidente D. Julio Ignacio Iglesias Redondo, en Ares a, vinte e sete de setembro de dous mil vinte e dous, e do que eu como Secretario dou fe.

O ALCALDE

D.S.M.