Ares, Xoves 09 de Abril de 2020

APROBACI脫N PROVISIONAL PXOM 2017

APROBACI脫N INICIAL PXOM 2014

Contrataci贸n Persoal

O BNG pide que se aprobe o plan de usos para a Xunqueira
11 Setembro 2008 09:31
A semana pasada o Concello de Ares e a Conseller铆a de Medio Ambiente asinaban un convenio de colaboraci贸n para a posta en valor do entorno fluvial da Xunqueira, por valor de 376.054 euros. Este feito desatou as cr铆ticas do BNG ao terse rubricado o convenio sen informar do mesmo 谩 Corporaci贸n.

O Bloque Nacionalista Galego de Ares reiterou unha petici贸n feita xa o pasado 18 de xullo ao Concello na que se solicitaba a elaboraci贸n dun Plan de Usos para a zona da Xunqueira, coa participaci贸n de t贸dolos grupos e aprobaci贸n plenaria.Tam茅n naquela data solicitaban os nacionalistas ao grupo de goberno toda a documentaci贸n existente ao respecto das actuaci贸ns previstas pola Conseller铆a de Medio Ambiente, co帽ecidas a finais da pasada semana.

Dende o BNG qu茅ixanse de que cando te帽en pasado dous meses dende que fixeran aquela solicitude 鈥渘on s贸 non se nos fixo entrega de documentaci贸n algunha, tampouco se nos trasladou en ning煤n 贸rgano da corporaci贸n debate alg煤n ao respecto鈥. Dende a formaci贸n frontista engaden que cando se asinou o devandito convenio co conselleiro de Medio Ambiente, o pasado d铆a 3, no documento cont茅mplanse actuaci贸ns que 鈥渘on te帽en o aval dos diversos grupos que formamos a corporaci贸n鈥.

Por outra banda, dende o BNG rexeitan esta actuaci贸n 鈥渦nilateral do alcalde, por canto resulta contraria aos compromisos que el mesmo ti帽a asumido no debate plenario do 30 de agosto do ano pasado, asumindo que logo da petici贸n a Medio Ambiente ser铆a o pleno o que marcase tanto o Plan de Usos como as acci贸ns derivadas do mesmo鈥, un feito que, seg煤n denuncian, non se cumpriu. Os nacionalistas recordan que nesa sesi贸n de finais de agosto eles manifestaron a s煤a posici贸n 鈥渇avor谩bel 谩 protecci贸n e recuperaci贸n do conxunto, partindo dun Plan de Ordenaci贸n da Zona鈥. As铆, piden ao Concello, ademais do Plan de Usos, unha copia de toda a documentaci贸n e que se den os pasos para iniciar as negociaci贸ns con propietarios das fincas afectadas.

11-09-2008