Ares, Xoves 07 de xullo de 2022

ARES DESDE O MAR 2022 NAVEGA CONNOSCO

VERANEARES DEPORTIVO 2022

QUERE O TEU MERCADO 2022

PROXECTO XERAL DO SERVIZO DE “ConciliAres” (SERVIZO DE CONCILIACIÓN  DO CONCELLO DE ARES PARA XULLO E AGOSTO de 2022)

CAMPAMENTOS DEPORTIVOS DEPUTACIÓN DA CORUÑA VERÁN 2022

O valor do noso mercado

PRESENTACIÓN DO ESTUDO HISTÓRICO E DA ILUSTRACIÓN DA PORTADA GÓTICA DE SANTA CATARINA DE MONTEFARO

V CONCURSO DE FOTOGRAFÍA XUVENIL CONCELLO DE ARES

Actualidade CoronaVirus

Os Bolechas - O Ares indiano

Aparcares.com

APROBACIÓN DEFINITIVA PXOM 2020

Mellora da Accesibilidade e posta en valor da contorna da Praia de Ares
16 Decembro 2021 10:00

Ampliar foto
O Concello de Ares recibiu una liña Axudas autonómicas para a realización do proxecto “MELLORA DA ACCESIBILIDADE E POSTA EN VALOR DA CONTORNA DA PRAIA DE ARES ” cun orzamento total subvencionable de 39.847,53 € cun porcentaxe de axuda dun 60 % executado na anualidade 2021 ao abeiro das Estratexias de Desenvolvemento Local Participativas aprobadas aos grupos de acción local do sector pesqueiro para o desenvolvemento sustentable das zonas de pesca no marco do Fondo Europeo Marítimo e de Pesca 2014-2020.

O proxecto se localiza na praia de O Xuncal, é unha praia de area branca en forma de cuncha duns 950m. de lonxitude emprazada no mesmo corazón do núcleo urbano da localidade ,moi frecuentada por veciños e visitantes de toda a comarca e polas persoas que enchen a ocupación ou visitan o noso paseo marítimo próximo a esta Praia.

Con esta actuación preténdese potenciar e favorecer de forma sostible os sectores mariño e marítimo no Concello de Ares. Poñendo en valor a importancia dos mares e océanos como motores da economía europea polo seu potencial para a innovación e o crecemento, mediante actuacións que favorecen a eliminación de barreiras nos contornos produtivos para facelos máis accesibles para as persoas con discapacidade á vez que se Fomenta a protección de valóralos naturais compatibles co desenvolvemento das actividades económicas, creando os factores para potenciar a pesca deportiva nesta contorna á vez que se ordena/Limita e mellora a accesibilidade e a seguridade dos accesos a estas zonas sensibles, tanto para os usuarios da praia por lecer así como para os mariscadores que explotan o banco marisqueiro limítrofe.

Neste senso, preténdese potenciar polo tanto este espazo marítimo ao carón da praia, mellorando a comodidade, accesibilidade e seguridade, para o uso e desfrute da poboación que se achega a este entorno de gran valor natural, con materiais respectuosos e harmoniosos co entorno.

A continuación mostránse unhas imaxes da propia publicidade do proxecto na páxina web municipal: www.concellodeares.com

E para que así conste e surta os seus efectos oportunos, expídese o seguinte documento acreditativo publicidade da financiación da axuda recibida en Ares a, dezasete de decembro de dous mil vinte e un.

Asdo.: D. Julio Ignacio Iglesias Redondo
Alcalde-Presidente do Concello de Ares