Ares, Domingo 27 de Novembro de 2022

RUTAS SENDAres VERDE

PROGRAMA SENDAres 2023

ESCOLAS DEPORTIVAS E CULTURAIS MUNICIPAIS 2022-2023

ACTIVIDADES DEPORTIVAS MUNICIPAIS 2022-2023 M脫VETE!

SEREAS DAS MIRANDAS EQUIPO DE REMO

VERANEARES  2022

ARES DESDE O MAR 2022 NAVEGA CONNOSCO

QUERE O TEU MERCADO 2022

O valor do noso mercado

PRESENTACI脫N DO ESTUDO HIST脫RICO E DA ILUSTRACI脫N DA PORTADA G脫TICA DE SANTA CATARINA DE MONTEFARO

V CONCURSO DE FOTOGRAF脥A XUVENIL CONCELLO DE ARES

Actualidade CoronaVirus

Os Bolechas - O Ares indiano

Aparcares.com

APROBACI脫N DEFINITIVA PXOM 2020

Contrataci贸n Persoal

PEL-REACTIVA: Apoio a Hostaler铆a e Axencias de Viaxes
20 Abril 2021 14:00
PEL-REACTIVA: Apoio a Hostaler铆a e Axencias de Viaxes
PEL-REACTIVA: Apoio a Hostaler铆a e Axencias de Viaxes Ampliar foto
OBXECTO: Reactivaci贸n e mantemento da actividade econ贸mica e do emprego nos sectores da hostaleira e das axencias de viaxe.

BENEFICIARIOS : Persoas traballadoras por canta propia ou aut贸nomas e as microempresas que figuren dadas de alta no IAE, con anterioridade ao 1 de xaneiro de 2021 en calquera dos ep铆grafes das Agrupaci贸ns 67 (bares e restaurantes), 68 (hospedaxe), Grupo 755 (axencias de viaxe) e ep铆grafe 969.1 (sa las de festa e discotecas).

REQUISITOS :
鈥 Ter o domicilio fiscal nun concello da provincia da Coru帽a con menos de 50.000 habitantes.
鈥 Estar dadas de alta dos ep铆grafes mencioados, segundo figure no seu certificado de situaci贸n censual actualizado.
鈥 Estar dado de alta no R茅xime Especial de Traballadores Aut贸nomos ou en calquera outro r茅xime especial por conta propia da Seguridade Social..
鈥 Non atoparse incursas en ningunha das circunstancias recollidas no artigo 13.2 da ei 38/2003 do 17 de novembro, xeral de subvenci贸ns

鈥 Quedan EXCLUIDOS :
o As persoas traballadoras aut贸nomas ou microempresas que te帽an sido beneficiadas das axudas PEL-REACTIVA.
o As agrupaci贸ns de persoas f铆sicas ou xur铆dicas, comunidades de bens carentes de personalidade xuridica propia.
o Os socios ou accionistas dunha sociedade non poder谩n solicitar a nivel individual se xa presentaron como parte da sociedade.

CONT脥AS: 1500鈧 por persoa beneficiaria ata agotar o cr茅dito dipo帽ible.

FORMA E PRAZOS: A trav茅s da plataforma telem谩tica SUBTel mediante a sinatura dixital da persoa f铆sica ou representante legal da persoa xur铆dica e o prazo comenzar谩 o 3 DE MAlO 谩s 8.00 horas.

DOCUMENTACI脫N:
o Certificado de vida laboral do aut贸nomo onde conste a data de alta no RETA.
o Certificado de situaci贸n censual da Axencia Estatal Tributaria actualizada .
o Informaci贸n de datos bancarios:
o Persoa f铆sica: designaci贸n conta bancaria
o A trav茅s de representante: certificaci贸n bancaria onde conste Nome ou raz贸n social CIF/DNI e identificaci贸n da conta bancaria

INFORMACI脫N : BOP n煤mero 72 de data 20/04/2021 da Deputaci贸n Provincia l da Coru帽a e na Axencia de Desevolvemento Local do Concello de Ares.