Ares, Sábado 21 de Maio de 2022

añomesMaio

PROXECTO XERAL DO SERVIZO DE “ConciliAres” (SERVIZO DE CONCILIACIÓN  DO CONCELLO DE ARES PARA XULLO E AGOSTO de 2022)

II CONCURSO DE ESTRITURA CREATIVA DE MICRORRELATO

CAMPAMENTOS DEPORTIVOS DEPUTACIÓN DA CORUÑA VERÁN 2022

PROGRAMA sendARES 2022

O valor do noso mercado

PRESENTACIÓN DO ESTUDO HISTÓRICO E DA ILUSTRACIÓN DA PORTADA GÓTICA DE SANTA CATARINA DE MONTEFARO

V CONCURSO DE FOTOGRAFÍA XUVENIL CONCELLO DE ARES

Actualidade CoronaVirus

Os Bolechas - O Ares indiano

Aparcares.com

APROBACIÓN DEFINITIVA PXOM 2020

PEL-REACTIVA: Apoio a Hostalería e Axencias de Viaxes
20 Abril 2021 14:00
PEL-REACTIVA: Apoio a Hostalería e Axencias de Viaxes
PEL-REACTIVA: Apoio a Hostalería e Axencias de Viaxes Ampliar foto
OBXECTO: Reactivación e mantemento da actividade económica e do emprego nos sectores da hostaleira e das axencias de viaxe.

BENEFICIARIOS : Persoas traballadoras por canta propia ou autónomas e as microempresas que figuren dadas de alta no IAE, con anterioridade ao 1 de xaneiro de 2021 en calquera dos epígrafes das Agrupacións 67 (bares e restaurantes), 68 (hospedaxe), Grupo 755 (axencias de viaxe) e epígrafe 969.1 (sa las de festa e discotecas).

REQUISITOS :
• Ter o domicilio fiscal nun concello da provincia da Coruña con menos de 50.000 habitantes.
• Estar dadas de alta dos epígrafes mencioados, segundo figure no seu certificado de situación censual actualizado.
• Estar dado de alta no Réxime Especial de Traballadores Autónomos ou en calquera outro réxime especial por conta propia da Seguridade Social..
• Non atoparse incursas en ningunha das circunstancias recollidas no artigo 13.2 da ei 38/2003 do 17 de novembro, xeral de subvencións

• Quedan EXCLUIDOS :
o As persoas traballadoras autónomas ou microempresas que teñan sido beneficiadas das axudas PEL-REACTIVA.
o As agrupacións de persoas físicas ou xurídicas, comunidades de bens carentes de personalidade xuridica propia.
o Os socios ou accionistas dunha sociedade non poderán solicitar a nivel individual se xa presentaron como parte da sociedade.

CONTÍAS: 1500€ por persoa beneficiaria ata agotar o crédito dipoñible.

FORMA E PRAZOS: A través da plataforma telemática SUBTel mediante a sinatura dixital da persoa física ou representante legal da persoa xurídica e o prazo comenzará o 3 DE MAlO ás 8.00 horas.

DOCUMENTACIÓN:
o Certificado de vida laboral do autónomo onde conste a data de alta no RETA.
o Certificado de situación censual da Axencia Estatal Tributaria actualizada .
o Información de datos bancarios:
o Persoa física: designación conta bancaria
o A través de representante: certificación bancaria onde conste Nome ou razón social CIF/DNI e identificación da conta bancaria

INFORMACIÓN : BOP número 72 de data 20/04/2021 da Deputación Provincia l da Coruña e na Axencia de Desevolvemento Local do Concello de Ares.