Ares, Venres 30 de Setembro de 2022

añomesSetembro

PROGRAMA SENDAres 2023

ESCOLAS DEPORTIVAS E CULTURAIS MUNICIPAIS 2022-2023

ACTIVIDADES DEPORTIVAS MUNICIPAIS 2022-2023 MÓVETE!

SEREAS DAS MIRANDAS EQUIPO DE REMO

VERANEARES  2022

ARES DESDE O MAR 2022 NAVEGA CONNOSCO

QUERE O TEU MERCADO 2022

O valor do noso mercado

PRESENTACIÓN DO ESTUDO HISTÓRICO E DA ILUSTRACIÓN DA PORTADA GÓTICA DE SANTA CATARINA DE MONTEFARO

V CONCURSO DE FOTOGRAFÍA XUVENIL CONCELLO DE ARES

Actualidade CoronaVirus

Os Bolechas - O Ares indiano

Aparcares.com

APROBACIÓN DEFINITIVA PXOM 2020

Axudas ao aluguer de vivendas do IGVS-COVID
08 Abril 2021 12:00

Ampliar foto
Obxecto: Convocar para o ano 2021 axudas para contribuir a minimizar o impacto económico e social da COVID-19 nos alugueres da vivenda habitual.

Requisitos:

- Atoparse en situación de vulnerabilidad económica, que a partir do 14/03/2020 pasou a situación legal de desemprego, ERTE, reducción de xornada ou cese.
- O conxunto dos ingresos netos dos membros da unidade familiar no mes anterior á solicitude, con carácter xeral , non alcance o límite de 3 veces o IPREM.
- Ca renda, máis os gastos e suministros básicos do mes anterior á solicitude resulten superior ou igual ao 35% dos ingresos netos.
- Nacionalidade española ou residir legalmente en España.
- Ser titulares dun contrato de aluguer de vivenda cunha duración mínima dun ano.
- Que dita vivenda sexa a súa residencia habitual e permanente e debe de constar empadroada na vivenda obxecto do contrato de aluguer.
- Atoparse ao día no pago da renda do aluguer das tres últimas mensualidades anteriores á solicitude de axuda.

Non se concederá a axuda cando:

- Se é propietario ou usufructuario dalgunha vivenda en España (se exceptúan os que non disponen dela por divorcio u outra causa allea a súa vontade).
- Ter parentesco en primer ou segundo grado de consaguiniedade ou afinidade ca persoa arrendadora.
- Ser obxecto de unha resolución de revocación ou reintegro dunha axuda de este plan de vivenda ou de otro anterior, por causa que lle sexa imputable.
Contía, duración e finalidade das axudas:
1.- A cuantía da axuda será de ata 500€ mensuais sin exceder do importre da renda do contrato.
2.- A axuda se concederá polo prazo en que se acredite estar en situación de vulnerabilidade como consecuencia do COVID-19, durante un prazo máximo de 6 meses consecutivos, podendo ter efectos retroactivos.
3.- A axuda ten carácter finalista, polo que non se pode aplicar a outro destino que o pago da renda do aluguer.

Prazo de presentación dende o 07/04/2021 ata o 30/09/2021.

#DOG do Martes, 6 de abril de 2021

Instituto Gallego de la Vivienda y Suelo

EXTRACTO de la Resolución de 26 de febrero de 2021 por la que se establecen
las bases reguladoras de las subvenciones del Programa de ayudas para