Ares, Domingo 27 de Novembro de 2022

RUTAS SENDAres VERDE

PROGRAMA SENDAres 2023

ESCOLAS DEPORTIVAS E CULTURAIS MUNICIPAIS 2022-2023

ACTIVIDADES DEPORTIVAS MUNICIPAIS 2022-2023 MÓVETE!

SEREAS DAS MIRANDAS EQUIPO DE REMO

VERANEARES  2022

ARES DESDE O MAR 2022 NAVEGA CONNOSCO

QUERE O TEU MERCADO 2022

O valor do noso mercado

PRESENTACIÓN DO ESTUDO HISTÓRICO E DA ILUSTRACIÓN DA PORTADA GÓTICA DE SANTA CATARINA DE MONTEFARO

V CONCURSO DE FOTOGRAFÍA XUVENIL CONCELLO DE ARES

Actualidade CoronaVirus

Os Bolechas - O Ares indiano

Aparcares.com

APROBACIÓN DEFINITIVA PXOM 2020

Guía simplificada das medidas preventivas para facer fronte ao risco de contaxio pola Covid-19 de aplicación ao Deporte Galego
22 Xaneiro 2021 10:00
20 de Xaneiro de 2021

- DECRETO 5/2021, do 19 de xaneiro, polo que se modifica o Decreto 202/2020, do 3 de decembro, do presidente da Xunta de Galicia, polo que se adoptan medidas no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia para facer fronte á crise sanitaria, na condición de autoridade competente delegada no marco do disposto polo Real decreto 926/2020, do 25 de outubro, polo que se declara o estado de alarma para conter a propagación de infeccións causadas polo SARS-CoV-2.

- ORDE do 19 de xaneiro de 2021 pola que se modifica a Orde do 3 de decembro de 2020 pola que se establecen medidas de prevención específicas como consecuencia da evolución da situación epidemiolóxica derivada do COVID-19 na Comunidade Autónoma de Galicia.

I. PRÁCTICA DA ACTIVIDADE FÍSICA OU DEPORTIVA NON FEDERADA OU FEDERADA DE ÁMBITO AUTONÓMICO.

I.1. Toda a C.A.

1. Práctica ao aire libre.
Individual ou colectiva, sen contacto, ata un máximo de catro persoas simultaneamente, sexan ou non conviventes, sen contar, no seu caso, o monitor.

A práctica debe realizase:
o Con máscara e procurando manter a distancia de seguridade interpersoal de 1,5 metros.
o Do uso da máscara poderá excepcionarse exclusivamente durante a realización da práctica deportiva e sempre que, tendo en conta a posible concorrencia de persoas e as dimensións do lugar, poida garantirse o mantemento da distancia de 2 metros con outras
persoas non conviventes.

2. Práctica en instalacións e centros deportivos.
Individual ou colectiva, sen contacto, en grupos de ata un máximo de catro persoas simultaneamente, sexan ou non conviventes, e sen contar, no seu caso, o monitor, ata unha ocupación do 50% da capacidade máxima permitida.

A práctica deberá realizarse:
o Con máscara, salvo que a práctica deportiva requira da utilización de pistas específicas, exclusivamente durante a realización das ditas actividades específicas, e sempre que a ocupación máxima da pista se axuste ás regras do xogo ou actividade deportiva, e
tendo en conta os protocolos aprobados para a dita instalación.
o Mantendo a distancia de seguridade interpersoal de 1,5 metros.

Medidas de prevención xerais:
Nas instalacións deportivas a actividade física e deportiva estará suxeita aos seguintes criterios xerais de uso:

a) Con carácter xeral, non se compartirá ningún material e, se isto non fose posible, garantirase a presenza de elementos de hixiene para o seu uso continuado e promoverase o seu emprego
b) As bolsas, mochilas ou efectos persoais só se poderán deixar nos espazos habilitados para ese fin.
c) Os deportistas non poderán compartir alimentos, bebidas ou similares.
d) Antes de entrar e ao saír do espazo asignado, deberán limparse as mans cos hidroxeles que deberán estar dispoñibles nos espazos habilitados para o efecto.
e) Os técnicos, monitores ou adestradores deberán manter a distancia de seguridade interpersoal nas instalacións ou, na súa falta, utilizar máscara.

Vestiarios e zonas de duchas
En ningún caso se abrirán aos usuarios os vestiarios* e zonas de duchas, podendo habilitarse, nos casos estritamente necesarios, espazos auxiliares.

A ocupación máxima dos devanditos espazos será dunha persoa, salvo naqueles supostos de persoas que poidan precisar asistencia, nese caso tamén se permitirá a utilización polo seu acompañante. Deberá procederse á limpeza e desinfección dos referidos espazos inmediatamente despois de cada uso, así como á finalización da xornada.

*Nas piscinas que se atopen abertas, os usuarios poderán facer uso dos vestiarios durante o tempo necesario e imprescindible, sempre que se garanta a distancia interpersoal con respecto a outros usuario, o aforo establecido e o uso obrigatorio de máscara. Deberá procederse á limpeza e desinfección deles de xeito frecuente, así como á finalización da xornada.

3. Competición.
Suspendida a competición de ámbito autonómico.

4. Excepcións ás restricións de mobilidade e de horario nocturno.
Sen excepcións.

CIRCULAR en pdf