Ares, Miercoles 20 de Xaneiro de 2021

APROBACI脫N PROVISIONAL PXOM 2017

APROBACI脫N INICIAL PXOM 2014

Contrataci贸n Persoal

Bases para a contratacion laboral temporal dun Oficial de Maquinaria para o Servizo de Augas
18 Decembro 2020 10:00
1.- Obxecto da convocatoria:
O obxecto da presente convocatoria 茅 a contrataci贸n laboral temporal dun Oficial 1a para o servizo de augas.

A urxente necesidade da contrataci贸n deriva da situaci贸n de modificaci贸n sustancial das condici贸ns do traballador que ocupaba tam茅n de xeito temporal o posto de traballo que se pretende cubrir con este proceso de selecci贸n. Existen necesidades urxentes e inaplazables, que fai necesaria a contrataci贸n de persoal para atender 谩s m煤ltiples tarefas do departamento que requiren o uso da maquinaria espec铆fica propiedade do concello (pala, soldadura, mec谩nica, etc.), xa que o seu uso non pode estar desatendido tendo en conta as m煤ltiples labores que se desenvolven con ela e segundo a memoria xustificativa da obra ou servicio.

2.- Per铆odo e modalidade de contrataci贸n:
Contrataci贸n laboral temporal, polo prazo de seis meses na modalidade de obra e servicio.-

3.- Requisitos xen茅ricos dos aspirantes:
a) Ser de nacionalidade espa帽ola ou dun estado membro da Uni贸n Europea.
b) Ter cumpridos os 16 anos de idade.
e) Non padecer enfermidade ou eiva fisica que impida o normal exercicio da funci贸n.
d) Non estar incurso en causa de incapacidade ou incompatibilidade que determine a lexislaci贸n vixente.
e) Non ter sido separado mediante expediente disciplinario do servicio do Estado, Comunidade Aut贸noma ou Administraci贸n Local, nin atoparse inhabilitado para o exercicio das funci贸ns p煤blicas.
t) Titulaci贸n: EXB-FP-1.
g) Carn茅 de conducir B l.
T贸dolos requisitos anteriores deber谩n terse no momento de remata-lo prazo de admisi贸n de solicitudes e conservarse polo menos ata a data de formalizaci贸n do contrato.

4.- Sistema de provisi贸n: Concurso-Oposici贸n.

BASES en pdf