Ares, Miercoles 20 de Xaneiro de 2021

Os Bolechas - O Ares indiano

Aparcares.com

APROBACIÓN DEFINITIVA PXOM 2020

Atender ás reclamacións dos candidatos/as a persoal directivo e docente e conformar a listaxe definitivo dos/as aspirantes do Obradoiro De Emprego "REINICIA VII" (Ares-Mugardos­ Fene-Cabanas e Ned
15 Decembro 2020 15:00
ACTA Nº 8 DA SESIÓN DO GRUPO DE TRABALLO ENCARGADO DO PROCESO SELECTIVO DO OBRADOIRO DE EMPREGO "REINICIA VIl" (ARES-MUGARDOS­ FENE-CABANAS E NEDA)

Nas dependencias do Concello e Ares, sendo as 13,00h do día 15 de decembro de 2020, reúnese en representación das entidades promotoras:

• Isabel Margharetto Rodríguez, técnica do Concello de Ares
• Rosa Rey Dominguez, técnica do Concello de Mugardos
• Jesús Sánchez Cea, técnico do Concello de Fene

Faise constar que todos os presentes teñen voz e voto.

OBXECTO DA SESIÓN:
1.- Atenderás reclamacións dos candidatos/as a persoal directivo e docente dos Concellos de Ares, Mugardos, Fene, Cabanas e Neda e conformar a listaxe definitivo dos/as aspirantes
2.- Rogos e preguntas.
3.- Aprobación da acta da sesión se procede.

Iniciase a sesión e procédese a estudiar as reclamacións dos candidatos/as a persoal directivo e docente dos Concellos de Ares, Mugardos, Fene, Cabanas e Neda remitdos pala oficina de emprego según oferta xenérica tramitada na ofician de emprego de Ferroi-Esteiro e que presentaros a súa documentación no rexistro de Ares na data requerida nas bases da convocatoria.

1.- Co número de rexistro E-RC-4612, Nieves García Pardo presenta reclamación na puntuación total, asumindo un erro aritmético e asinandolle 12,5 puntos a súa puntuación total.

Posteriormente se procederá á publicación dos resultados según o listado que figura como anexo a esta acta.

Dando cumprimento as previsións da arde do día, abrese unha quenda de rogos e preguntas .

Finalmente procédese á aprobación da acta da sesión.

Non habendo máis asuntos que tratar, levántase a sesión celebrada, quedando emprazados á seguinte reunión

As persoas candidatos/as designados/as para seren contatadas deberán achegar no prazo de 3 días naturais (contados a partires da publicación do resultado da selección) a seguinte documentación:

- Declaración xurada de non ter sido separado/a ou despedido/a mediante expediente disciplinario do servizo do Estado, Comunidades Autónomas, Entidades Locais ou órganos constitucionais ou estatutarios das CCAA, nin atoparse inhabilitado para o exercicio de emprego ou cargo público por resolución xudicial.
- Declaración xurada de non atoparse incurso/a e ningunha causa de incapacidade e incompatibilidade de conformidade coa lexislación vixente e referido ao momento da súa contratación.
- Certificado da canta bancaria.

ACTA en pdf
DECLARACIÓN en pdf