Ares, Miercoles 20 de Xaneiro de 2021

Os Bolechas - O Ares indiano

Aparcares.com

APROBACIÓN DEFINITIVA PXOM 2020

Atender ás reclamacións presentadas e configurar o listado definitivo do/as candidatos/as a alumnado traballador do Obradoiro De Emprego "REINICIA VII" (Ares, Mugardos, Fene, Cabanas e Neda)
15 Decembro 2020 15:00
ACTA Nº 7 DA SESIÓN DO GRUPO DE TRABALLO ENCARGADO DO PROCESO SELECTIVO DO OBRADOIRO DE EMPREGO "REINICIA VIl" (ARES-MUGARDOS­ FENE-CABANAS E NEDA)

Nas dependencias do Concello e Ares, sendo as 13,00h do día 15 de decembro de 2020, reúnese en representación das entidades promotoras:

• Isabel Margharetto Rodríguez, técnica do Concello de Ares
• Rosa Rey Dominguez, técnica do Concello de Mugardos
• Jesús Sánchez Cea, técnico do Concello de Fene

Faise constar que todos os presentes teñen voz e voto.

OBXECTO DA SESIÓN:
1.- Atender ás reclamacións presentadas e configurar o listado definitivo do/as candidatos/as a alumnado traballador dos Concellos de Ares, Mugardos, Fene, Ca banas e Neda .
2.- Rogos e preguntas.
3.- Aprobación da acta da sesión se procede.

Iniciase a sesión e procédese a resolver as reclamacións presentadas polos candidatos/as a alumnado-traballador dos Concellos de Ares, Mugardos, Fene, Cabanas e Neda remitdos pala oficina de emprego según oferta xenérica tramitada na oficina de emprego de Ferroi-Esteiro e que presentaros a súa documentación no rexistro de Ares na data requerida nas bases da convocatoria.

Reclamacións presentadas:

1.- Co número de rexistro 2020-E-RC-4S98, Nuria Vareta Painceiras presenta reclamación da puntuación recibida no apartado 4, estimándose dita reclamación e resolvendo asina rile 4 puntos por ser "non perceptora de desemprego".

2.- Co número de rexistro 2020-E-RC- 4601, Santiago Freire Rodríguez presenta reclamación da puntuación recibida no apartado 4, estimándose dita reclamación e resolvendo asina rile 4 puntos por ser "non perceptor de desemprego".

3.- Co número de rexistro 2020-E-RC- 4610, José A. Castiñetra Casavieja, presenta reclamación das puntuacións dos apartados 3, 4 e 10 resotvendo parcialmente da seguinte maneira:

-Apartado 3, asinandolle 1punto por discapacidade.
-Apartado 4, asinandolle 2 puntos por ser perceptor de subsidio .
-Apartado 10, non lle corresponde puntuación algunha por non posuir un Itinerario personalizado de inserción .

4.- Co número de rexistro 2020-E-RC-4613, Susana Castro Pena presenta reclamación das puntuacións dos apartados S e 6, estimándose ditas reclamacións e resolvendo asinarlle 4 puntos no apartado S e 4 puntos no apartado 6.

5.- Co número de rexistro 2020-E-RC-4621, Mª Nieves García Varela presenta reclamación da puntuación recibida no apartado 10, desestimándose dita reclamación por non acredítato no prazo de presentación de documentación.

Posteriormente se procederá á publicación dos resultados según o listado que figura como anexo a esta acta.

Dando cumprimento as previsións da arde do día, abrese unha quenda de rogos e preguntas.

Finalmente procédese á aprobación da acta da sesión.

Non habendo máis asuntos que tratar, levántase a sesión celebrada, quedando emprazados á seguinte reunión.

As persoas candidatos/as designados/as para seren contatadas deberán achegar no prazo de 3 días naturais (contados a partires da publicación do resultado da selección) a seguinte documentación:

- Declaración xurada de non ter sido separado/a ou despedido/a mediante expediente disciplinario do servizo do Estado, Comunidades Autónomas, Entidades Locais ou órganos constitucionais ou estatutarios das CCAA, nin atoparse inhabilitado para o exercicio de emprego ou cargo público por resolución xudicial.
- Declaración xurada de non atoparse incurso/a e ningunha causa de incapacidade e incompatibilidade de conformidade coa lexislación vixente e referido ao momento da súa contratación.
- Certificado da conta bancaria

ACTA en pdf