Ares, Sábado 26 de Setembro de 2020

IV CONCURSO DE FOTOGRAFÍA XUVENIL

Os Bolechas - O Ares indiano

Aparcares.com

BANDO: Á vista da CRISE SANITARIA DO COVID-19, este Concello informa:
14 Marzo 2020 10:26

Ampliar foto
JULIO IGNACIO IGLESIAS, ALCALDE DO CONCELLO DE ARES FAGO SABER:

Á vista da CRISE SANITARIA DE COVID-19 e a adopción de medidas e recomendacións por parte das autoridades competentes destinadas a evitar a súa propagación polo territorio español, este Concello informa:

- Que a Comunidade de Madrid está solicitando aos seus residentes que permanezan nas súas casas e que se absteñan de viaxar a outras localidades para evitar un risco real de que o virus se propague.
- Ante o coñecemento de que os residentes en dita Comunidade e noutras diferentes á galega xa se desprazaron a Ares, lémbralle que en Ares tamén deben permanecer nas súas casas, evitando todo tipo de vida social , reducindo o contacto con outros veciños ao mínimo esencial e cumprindo en todo momento as medidas e recomendacións adoptadas polas autoridades competentes, do mesmo xeito que o resto de veciños de Ares.
- Que por responsabilidade debemos ser moi conscientes da existencia deste risco e por iso pedimos un comportamento exemplar e responsable, seguindo todas as instrucións de seguridade do Goberno de España e da Xunta de Galicia para tratar de deter a propagación do virus.
- Por todo isto, tamén pedimos a todos os veciños que ao realizar unha compra nalgún dos establecementos da vila que poidan permanecer abertos se traslade a eles unha persoa por familia, evitando que sexa unha persoa pertencente a un dos grupos de risco (nenos, anciáns ...), que manteñan en todo momento as recomendacións sanitarias (distancia de seguridade, cubrindo a boca co cóbado se tose ...) e intenten facer o pago con tarxeta e non en metálico na medida do posible.

Por todo o cal agradecemos a máxima colaboración e comprensión.

O alcalde,
Asinado Julio Ignacio Iglesisias Redondo