Ares, Xoves 09 de xullo de 2020

añomesxullo

AVISO IMPORTANTE CONCELLARIA DE DEPORTES: Suspensión das actividades deportivas organizadas polo Concello
13 Marzo 2020 11:32

Ampliar foto
A Concellaría de Deportes do Concello de Ares, informa de que por causa da epidemia do Coronavirus, e apelando ó sentido da responsabilidade individual e colectiva, vai a suspender dende o día 13 ao 27 de marzo, ambos incluídos, as actividades deportivas e os eventos, organizados directamente polo concello, con data de celebración comprendida nese período.

Estamos pois a falar das EEDDMM, tanto as que teñan lugar no pavillón deportivo municipal, como nos distintos locais ao longo das Parrroquias, e a Escola Naútica, así como a rota de sendeirisrmo polo Belelle a celebrar o 22 de marzo, entre outras. Todas as actividades retomaranse e desenvolveranse de novo, unha vez vaiamos vendo como evoluciona a situación.

Igualmente quedan pechadas ao público as instalacións deportivas municipais durante ese mesmo período, a saber: pavillón deportivo municipal e anexos, pistas de pádel de Pedrós, e campo de fúbol de Prados Vellos.

Asimesmo, dende esta Concellaría de Deportes, instámosvos ao movemento asociativo, á responsabilidade compartida neste senso e a que adiedes na medida das vosas posibilidades calquera actividade ou evento que supoña reunión de persoas de cara a poder porlle freo a este epidemia e que desta forma pase canto antes, e cas menores consecuencias posibeis na veciñanza, pois cremos que máis vale previr que lamentar.
Sen outro particular, recibide unha aperta.

En Ares, a 12 de marzo de 2020.

A Concelleira de Deportes, Educación, TICs e Mocidade,

Asdo. Noelia Montero Candal.