Ares, Miercoles 22 de Xaneiro de 2020

añomesXaneiro

O Concello de Ares recibiu una liña Axudas autonómicas para a realización do proxecto “PROYECTO BÁSICO DE PUESTA EN VALOR DEL PASEO FLUVIAL Y ÁREAS DE INTERPRETACIÓN DE A XUNQUEIRA"
29 Novembro 2019 17:00

Ampliar foto
O Concello de Ares recibiu una liña Axudas autonómicas para a realización do proxecto “PROYECTO BÁSICO Y DE EJECUCIÓN DE PUESTA EN VALOR DEL PASEO FLUVIAL Y ÁREAS DE INTERPRETACIÓN DE LA NATURALEZA DE A XUNQUEIRA” cun orzamento total de 28.753,76 € cun porcentaxe de axuda dun 60 % sobre o importe subvencionable para anualidade 2019 ao abeiro das Estratexias de Desenvolvemento Local Participativas aprobadas aos grupos de acción local do sector pesqueiro para o desenvolvemento sustentable das zonas de pesca no marco do Fondo Europeo Marítimo e de Pesca 2014-2020.

O parque fluvial e a senda peonil da Xunqueira, representa a loita contra o cambio climático e os seus efectos, a través dunha maior conciencia sobre as repercusións do cambio climático, preservando a reserva da biosfera e buscando unha contorna natural sustentable, especialmente coa promoción da conservación da canle do río da Xunqueira, e a protección de valores naturais da flora e da fauna autóctona. A través de paneis informativos e zonas estratéxicas de observación de aves preténdese dar difusión dos principios e vantaxes da vida sustentable e das reservas da natureza. Prestarase especial atención á recollida de lixo das marxes da senda e da propia senda, co fin de garantir o equilibrio ecolóxico e a restauración das condicións ambientais óptimas.

A continuación mostránse una serie de imaxes da sua publicidade.