Ares, Domingo 05 de xullo de 2020

añomesxuño

29 Novembro 2019 15:00

Ampliar foto
O Concello de Ares recibiu unha liña Axudas autonómicas para a realización do proxecto “COÑECEMENTO E MELLORA CONTORNA MARÍTIMA PRAIA DE SESELLE”” cun orzamento total de 39.991,25€ cun que farase na anualidade 2019 cun porcentaxe de axuda do 70 %, ao abeiro das Estratexias de Desenvolvemento Local Participativas aprobadas aos grupos de acción local do sector pesqueiro para o desenvolvemento sustentable das zonas de pesca no marco do Fondo Europeo Marítimo e de Pesca 2014-2020.

Esta actuación consiste acondicionar ou contorna dá praia, para facilitar e fomentar as actividades asociadas ao crecemento azul, que redundarán nun potencial desenvolvemento non territorio próximo.

Pretendese ordenar polo tanto este espazo marítimo ao carón dá praia, ordenando ou estacionamento con materiais harmoniosos co contorna, xerar unha parte desta área coma zona verde e miradoiro para ou esparcemento dous usuarios que se achegan ou areal e acondicionar vos accesos peonís ao areal.

Con esta actuación vaise favorecer ou crecemento sostible dous sectores mariño e marítimo non Concello de Ares. Poñendo en valor a importancia dous mares e océanos como motores dá economía europea polo seu potencial para a innovación e ou crecemento, mediante actuacións que favorecen ou Coñecemento mariño creando unha zona verde e miradoiro e acondicionado vos accesos, e a Ordenación do espazo marítimo ordenando vos distintos usos (accesos, estacionamento, zona verde miradoiro) e protexendo/limitando vos accesos ás zonas sensibles.

A continuación mostranse unas imaxes da sua publicidade.