Ares, Martes 10 de Decembro de 2019

añomesDecembro

NADAL EN ARES 2019/2020

XORNADAS CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Baremación fase concurso e proposta contratación para o contrato de substitución persoal laboral por xubilación parcial conserxe CPI As Mirandas
29 Novembro 2019 10:02
ACTA DA REUNIÓN CELEBRADA POLO TRIBUNAL CALIFICADOR FORMADO PARA A AVALIACIÓN DAS PROBAS PARA O CONTRATO DE SUSTITUCIÓN PERSOAL LABORAL POR XUBILACIÓN DE CONSERJE CPI AS MIRANDAS.

No Salón de Sesións da Casa Consistorial do Concello de Ares, sendo as 9.30 horas do día 29 de novembro de 2019, reúnese o Tribunal encargado de avaliar as probas para contratación dunha praza de Conxerse do CPI As Mirandas composto polos seguintes membros:

PRESIDENTE: D. JOSE ANGEL CARBALLO FEIJOO.
SECRETARIO: D. MANUEL LARROSA RODRÍGUEZ.
VOGAIS: DÑA. MARICA DEL CARMEN GONZALEZ TENREIRO.
D. CARLOS RIVERA LOPEZ.
D. AGUSTIN SUAREZ FEAL.

Aberto o acto pola Presidencia, por esta dase conta que o opositor citado para a realización da proba de Galega, onte presenteou por rexistro o titulo de Celga 4, expedido polo IES de Mugardos, a vista do cal o Tribunal acorda a súa validez e en consecuencia suspender a proba de coñecemento do Galega por estar en posesión todos os opositores da titulación solicitada nas bases da convocatoria .

Acto seguinte procedese a baremación da fase de Concurso co seguinte Resultado:

D. ALBERTO ESCUDERO TORRENTE. 2 PUNTOS.

Unha vez rematadas todas as probas da oposición e sumada a totalidade da puntuación obtida no conxunto das probas o Tribunal por unanimidade acorda propoñer para súa contratación a D. ALBERTO ESCUDERO TORRENTE, por ser o opositor que acadou a maior puntuación.

E non senda outro o obxecto deste acto e sendo as dez horas e dez minutos do día ó comenzó sinalado polo Sr. Presidente dase por rematado o acto de todo o cal eu como Secretario certifico

O tribunal

ACTA en pdf