Ares, Sábado 29 de Febreiro de 2020

añomesFebreiro

Acta resolución das reclamacións e corrección da primeira proba para o contrato de sustitución persoal laboral por xubilación de conserxe CPi As Mirandas
20 Novembro 2019 13:27
ACTA DA REUNIÓN CELEBRADA POLO TRIBUNAL CALIFICADOR FORMADO PARA A AVALIACIÓN DAS PROBAS PARA O CONTRATO DE SUSTITUCIÓN PERSOAL LABORAL POR XUBILACIÓN DE CONSERXE CPI AS MIRANDAS.

No Salón de Sesións da Casa Consistorial do Concello de Ares, sendo as 10 horas do día 20 de novembro de 2019, reúnese o Tribunal encargado de avaliar as probas para contratación dunha praza de Conserxe do CPI As Mirandas composto polos seguintes membros:

PRESIDENTE: D. JOSE ANGEL CARBALLO FEIJOO.
SECRETARIO: D. MANUEL LARROSA RODRÍGUEZ.
VOGAIS: DÑA. MARICA DEL CARMEN GONZALEZ TENREIRO.
D. CARLOS RIVERA LOPEZ.
D. AGUSTIN SUAREZ FEAL.

Aberto o acto pola Presidencia, por esta ciase conta que quedaron sin resolver as alegacións as preguntas presentadas pola opositoria Dona Nathanny Silva Fernandes, polo que proceda a súa resolución:

Pregunta núm. 5.- O Tribunal por unanimidade acorda DESESTIMAR a reclamación á pregunta 5, si ben son competencias do Alcalde este as pode Delegar no Pleno e o Pleno a súa vez na Xunta de Goberno, agás o Dictar Bandos por tratarse dunha competencia exclusiva do Alcalde e non delegable.

Pregunta núm 14.- ESTIMAR PARCIALMENTE, e considerar correctas as respostas 2 e 3, por canto efectivamente están regulados na L.O. 2/2006 á que se acude por remisión pola L.O. 8/2013, que reforma e modifica parcialmente a anterior.

Pregunta núm . 17.- ADMITIR a reclamación a pregunta núm. 17 por error na redacción, pasando a formar parte do exame a pregunta núm. 1 de Reserva.
Pregunta núm. 19.- O Tribunal por unanimidade acorda DESESTIMAR a reclamación por entender que a pregunta esta ben formulada .

Visto que o resultado das reclamacións non alteran o resultado do acordado na acta da reunión celebrada o día 18 de novembro, o Tribunal acorda por unanimidade proceder a corrección da primeira proba co seguinte resultado :

APTOS.

D. JAVIER LOPEZ VILA . 9 PUNTOS.
D. ALBERTO ESCUDERO TORRENTE. 9 PUNTOS .
D. JUAN MIGUEL MONTULL MORAL. 8 PUNTOS.
Dª ANA MARIA ORTIZ BELLAS. 8 PUNTOS.
D. ANGEL VARELA IGLESIAS. 7,5 PUNTOS.
Dª. NATHANNY SILVA FERNANDEZ. 7,5 PUNTOS.
D. MANUEL JOSE GONZALEZ RODRÍGUEZ. 7 PUNTOS.
Dª MARIA SOLEDAD PEREIRO FERNANDEZ. 7 PUNTOS.
Dª NOELIA MARIA BACELO LOPEZ. 7 PUNTOS.
D. MANUEL A. MARCOS BELLO. 6.5 PUNTOS .
D. AGUSTIN PEGO MARTINEZ. 6,5 PUNTOS .
D. CARLOS A. BARCON TERUEL. 6 PUNTOS.
Dª ANA CARBALLA MORA. 5 PUNTOS.
Dª GRACIELA GONZALEZ SUAREZ. 5 PUNTOS.

NON APTOS.

D. JUAN CARLOS BOUZA BARREIRO. 4,5 PUNTOS.
Dª ITZIAR MANZANO FRAILE. 4 PUNTOS .
Dª NOELIA GONZALEZ ALVARIÑO. 4 PUNTOS.

O Tribunal acorda citar os opositores que resultaron aptos para o vindeiro mercores día 27 de novembro as 9,30 horas na Casa do Concello, para realizar a seguinte proba da fase de Oposición.

E non senda outro o obxecto deste acto e senda as once horas e trinta minutos do día ó comenzó sinalado polo Sr. Presidente dase por rematado o acto de todo o cal eu como secretario certifico

ACTA en pdf