Ares, Venres 15 de Novembro de 2019

añomesNovembro

Listaxe provisional contrato de substitución persoal laboral por xubilación parcial. conserxe CPI As Mirandas. Bases que rexerán a convocatoria e proceso de selección.
11 Octubre 2019 14:45
Vistas as Bases que rexirán a convocatoria para o contrato de substitución persoal laboral por xubilación parcial do Conserxe CPI “As Mirandas”, mediante a modalidade de contratación “Contrato de substitución de duración determinada”.

Esta Alcaldía en uso das súas competencias, e mais concretamente, segundo o establecido no Artigo 21 da Lei 7/1985 de 2 de Abril, Reguladora das Bases de Réxime Local en materia de contratación de persoal.

RESOLVE

Primeiro.- Declarar aprobada a lista provisional de admitidos e excluídos, segundo o establecido na “Base Quinta. Admisión de aspirantes”, das bases que rexeran este proceso de contratación e que estarán compostas por:

- Listaxe provisional de admitidos:

APELIDOS E NOME

Silva Fernandes, Nathanny
Teijeiro Iglesias, Juan Manuel
Varela Iglesias, Angel

-Listaxe provisional de excluídos:

APELIDO E NOME MOTIVO-Incumpren condicións da Base Quinta

Bouza Barreiro, Juan Carlos
Aporta tarxeta demandante de emprego non actualizada a data de realización da solicitude.

Gonzalez-Llanos López, Dario

Luaces Ulfe, Patricia
Non presenta titulación requerida (presenta EXB).

Manzano Fraile, Itziar
Aporta tarxeta demandante de emprego non actualizada a de realización da solicitude.

Prieto Esteiro, Eva María
Non presenta titulación requerida (presenta EXB), e presenta un certificado dun contrato de duración determinada pero non co Concello de Ares.

Sabio Ladra, Pablo
Aporta tarxeta demandante de emprego non actualizada a data de realización da solicitude,

Victoria Prieto, Inés

Segundo.- Establecer conforme o exposto na “Base Quinta. Admisión de Aspirantes” das bases que regulan este procedemento de contratación, un prazo de dez días hábiles para a emenda de documentación dos candidatos do listaxe provisional de excluídos.

Así ordena e dispón o Sra. Alcalde-Presidente, D. Julio Iglesias Redondo, en Ares a once de setembro de dous mil dezanove, do que eu secretario dou fe.

RESOLUCIÓN en pdf