Ares, Miercoles 23 de Octubre de 2019

añomesOctubre

Bases para a Selección do Alumnado Traballador e Persoal do Obradoiro de Emprego "REINICIA VI"
03 Octubre 2019 12:32
O obradoiro de emprego "Reinicia VI" é un programa mixto de emprego e formación dirixido a mellorar a ocupabilidade das persoas desempregadas, subvencionado pola Consellería de Economía, Emprego e Industria e cofinanciadio polo Ministerio de Empleo y Seguridad Social, e promovido polo Concello de Mugardos conveniado cos concellos de Arers, Fene e Neda.

As especialidades a impartir son as seguintes:

-Atención sociosaritaria a persoas no domicilio (SSCS0180)(10 alumnos/as)
-Traballos de carpintería e moble (MAMD0209)(10 alumnos/as)

A distribución por concellos é a seguinte:

*Concello de Mugardos: 4 alumnos/as
*Concello de Ares: 4 alumnos/as
*Concello de Cabanas: 1 alumno/a
*Concello de Fene: 8 alumnos/as
*Concello de Neda: 3 alumnos/as

As actuacións a realizar son as que a continuación se relacionan:

1. Servicio de atención sociosanitaria a persoas no domicilio.
2. Realización de fiestras no mosteiro de Santa Catalina, Montefaro (Ares)
3. Fabricación de 20 papeleras e 4 cubrecontenedores en madeira de pino roxo tratado (Cabanas).
4. Reposición de elementos de carpintería no CEIP O RAMO (Fene).
5. Reposición de materiais deteriorados no Paseo Marítimo de Neda (Neda).
6. Elementos do mobiliario urbano en madeira (Mugardos).

O obradoiro terá unha duración de 9 meses e formará a 20 alumnos/as traballadores/as. O alumnado traballador será contratado, baixo a modalidade de contrato para a formación e o aprendizaxe coas particularidades que establece a disposición adicional primera do Real decreto 1529/2012, do 8 de novembro, polo que se desenvolve o contrato para a formación e o aprendizaxe e se establecen as bases da formación profesional dual, e percibirá as retribucións que lle correspondan de conformidade co previsto na normativa vixente.

Contratarese ao seguinte para o obradoiro de emprego:

-1 director/a (xornada completa)
-1 docente da especialidade de Traballos de carpintería e moble (xornada completa)
-1 docente da especialidade de Atención Sociosanitaria (xornada completa)
-1 docente de formación empresiarial e complementeria (50% da xornada)
-1 docente de educación básica (50% da xornada)
-1 administrativo (50% da xornada)

En vista da normativa exposta proponse un sistema de selección que se fundamenta nos seguintes procedementos:

- Grupo de traballo mixto:

O grupo mixto ou comisión da selección estará formado por catro persoas, dúas en representación da Xefatura Teritorial da Consellería de Economía, Emprego e Industría da Coruña e dúas en representación sa entidade promotora. A presidencia do grupo de traballo mixto recaerá nunha das persoas que actúan en representación da Xefatura Territorial da Conselleria de Economía, Emprego e Industría da Coruña. Ningunha persoa interesada en formar parte do persoal do obradoiro poderá formar parte do grupo de traballo mixto nin auxiliar ao mesmo nas tarefas de selección.

O grupo de traballo considerarase validamente constituído coa participación nas sesións de traballo de, polo menos, tres dos seus compoñentes.

As decisións do grupo de traballo tomarase por unanimidade ou pola ,maioría simple dos membros presentes. A persoa designada como presidente/a, coa finalidade de dirixir os posibles empates nas votacións, disporá de voto de calidade.

Se, por calquera causa, no momento no que teña lugar as reunións do grupo de traballo mixto, algún dos seus compoñentes non puidera acudir, será subtiyuído/a pola persoa que para o efecto designe a persoa titular da xefetura territorial da conselleria de Economía, Emprego e Industria da Coruña ou a persoa titular da entidade promotora, segundo sexa o caso.

BASES en pdf