Banner portadaEscudo De Ares
imagen tel |Ir A Principal|Contacto

Logotipo Ares


Ares, Martes 16 de xullo de 2019
Galego|Español|English
O ALCALDE RESPONDE

Pregúntelle ao Alcalde
CÁMARA WEB
WebCam Concello
CALENDARIO
añomesxullo
2019
mesaño
LuMaMiXoVeSaDo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Calendario escolas MunicipaisEscolas Municipais
SEDE DIGITAL
Sede Digital

Licitacin Electrnica

Perfil Contratante

Ares Digital

Tempo CPI Conde de Fenosa
Alcalde Julio Iglesias
Saúdo do Alcalde
Julio Ignacio Iglesias Redondo
ARES DESDE O MAR NAVEGA CONNOSCO

III CONCURSO FOTOGRAFIA XUVENIL 2019

VeraneAres 2019

Vive Ares 2018

Actividades culturais

Actividades Deportivas

III PLAN DE IGUALDADE DE OPORTUNIDADES DO CONCELLO DE ARES

PERIODO MEDIO DE PAGO A PROVEEDORES

APROBACIÓN PROVISIONAL PXOM 2017

APROBACIÓN INICIAL PXOM 2014

Contratación Persoal

Animais Abandonados

Policí Local

Protección civil

Trámites frecuentes

Zona Reciclaxe

Wi-fi Gratis

Aloxamentos e restaurantes


Noticias
Actualidade
Los vecinos de Redes ven perjudicial para la villa ampliar el aparcamiento
24 xullo 2017 11:28
Con la llegada del verano los días de buen tiempo es muy difícil encontrar un sitio donde aparcar en Redes. Un problema que el Concello de Ares busca evitar con un proyecto para ampliar el aparcamiento existente en el nuevo Plan Xeral de Ordenación Municipal que se está tramitando, pero que ha levantado una oposición frontal de los vecinos y veraneantes en Redes. ¿El motivo? «O PXOM ten deseñado un aparcadoiro e unha vía de acceso ao mesmo na zona urbana así como unha zona verde, prevista na parte alta da rúa de Arriba. Estas actuacións afectan a terreos utilizados pola veciñanza para cultivos e froiteiras, así como para outras actividades que contribúen a que a poboación permaneza na vila», explican en un escrito para el que están recogiendo firmas para presentarlo al Concello, la Dirección Xeral de Urbanismo y la Dirección Xeral de Calidade Ambiental. Actualmente disponen de unas 70 plazas a las que se sumarán otras 120 en este futuro emplazamiento. «O aparcamento que hai agora mesmo é suficiente, que quede so para veciños e que habiliten outro máis lonxe, por exemplo, na estrada de Ares a Redes», propone un vecino afectado por las expropiaciones, Melchor Fraío. «Durante diez meses viven menos de 150 personas, no parece justificado expropiar a los vecinos habiendo ubicaciones alternativas o soluciones temporales para el verano», explica Javier Guitián, muy ligado a la villa.Apunta que también presenta reparos el informe de Calidade Ambiental de la Xunta: «Valoraranse outras alternativas de emprazamento para os aparcadoiros propostos en Redes. Terase en conta que a escaseza de estacionamento se limita ao período estival, os posibles problemas de accesibilidade, así como a existencia doutras alternativas ambientalmente máis sustentables e beneficiosas para a poboación residente», expone el órgano de la administración autonómica.

SingularidadLos vecinos recuerdan que con el paso de los años Redes se ha convertido en un pueblo de indudable interés etnográfico y paisajístico, reconocido por instituciones y organismos como un ejemplo sustentable, además de haber sido capaz de mantener la tipología tradicional de las edificaciones.En el escrito opinan que «as actuacións previstas comprometen a conservación do patrimonio alterando a súa estrutura morfolóxica e a actual integración na paisaxe, condicionando un futuro desenvolvemento harmónico. Este tipo de actuacións non teñen como finalidade a mellora das condicións de vida dos residentes, senón facer fronte a unha demanda turística estacional que hoxe ven de ser cuestionada polos especialistas en urbanismo e turismo sustentable, dada a subordinación dos intereses da poboación local á dos visitantes». Casi un centenar de personas han firmado el escrito en el que piden que las modificaciones que se establezcan estén guiadas por el criterio de conservación de la originalidad de la villa. Reclaman que se busquen alternativas para el aparcamiento, se adopten medidas disuasorias para evitar que los vehículos actúen en la zona urbana y una modificación de la zona verde para que se establezca en fincas en desuso.

LA VOZ, 23 DE XULLO DE 2017
Icono de conformidad con el Nivel Doble–A de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0| XHTML 1.0 Transitional Válido| ¡CSS Válido!|Rss Concello Ares