Ares, Domingo 17 de Novembro de 2019

APROBACI脫N PROVISIONAL PXOM 2017

APROBACI脫N INICIAL PXOM 2014

Contrataci贸n Persoal

Admitidos/as e data de probas para a selecci贸n persoal laboral temporal dun xefe de brigada prevencion e defensa contra incendios forestais
03 xullo 2018 12:40
RESOLUCI脫N DA ALCALDIA N 276/18

Vista a renuncia presentada polo aspirante aprobado para o posto de Xefe de Brigada David Pi帽eiro Rodr铆guez, que tivo entrada neste Concello baixo o numero 2353/2018).

Visto a petici贸n efectuada por este Concello ao Servizo P煤blico de Emprego de Galicia, o cal remite unha relaci贸n de seis candidatos que se axustan ao perfil profesional que se solicitou ( encargados ou capataces forestais)

Visto a necesidade de convocar a comisi贸n seleccionadora encargada da selecci贸n para o persoal anterior.

Visto o periodo vacacional do persoal deste Concello, resulta que dous membros nomeados na Resoluci贸n da Alcaldia 178/2018, o Presidente oe Alfonso Portela Martinez e vogal D Javier S谩nchez Romero figuran disfrutando dedito periodo.

Esta Alcaldia, en uso das competencias conferidas pola lexislaci贸n vixente:

VE脩O EN RESOLVER:

Primeiro.- Nomear a Comisi贸n Seleccionadora encargada da selecci贸n de persoal correspondente a 1 xefe de brigada do servizo de prevenci贸n e defensa contraincendios municipal

Presidente.- Benito Jose Calvo Castro
Secretario.- Manuel Larrosa Rodriguez

Vogais.-
Montserrat Rodriguez S谩nchez
Carlos Rivera L贸pez
Manuel Polo Gundin

Segundo.- Admitir os aspirantes que figuran no formulario da selecci贸n 4 da oferta 12-2018- 7915:

Castro Marti帽o Santiago
Montero Tenreiro Cristina
Montero Pazos Maria Luisa
Pi帽eiro Rodriguez David
Rodriguez Pena Rosalia
Tello Perez Maria

Terceiro.- Designar a data de comenz贸 das probas, para o vindeiro d铆a 5 de xullo as 9,00 horas no polideportivo Municipal

As铆 o acorda e dispon o Sr. Alcalde Dn Julio Ignacio Iglesias Redondo en Ares a tres de xullo do ano dous mil dezaoito, do que eu como Secretario dou fe.