Ares, Domingo 20 de Octubre de 2019

añomesOctubre

Lista definitiva de admitidos/as e excluidos/das para a contratación de traballadores desempregados subvencionados pola xunta de galicia polo sistema de concurso de catro socorristas
15 xuño 2018 12:05
RESOLUCIÓN 231/18

Por Resolución de Alcaldía número 219/18 de data doce de xuño do presente publicábase a listaxe Provisional de Admitidos e Excluídos do Proceso selectivo para a contratación de traballadores desempregados subvencionados pola Xunta de Galicia Consellería de Economía, Emprego e Industria, polo sistema de Concurso de catro socorristas a xornada completa.

Esgotado o prazo outorgado para a realización de reclamacións ou enmendas sobre a lista provisional de excluídos, sen a existencia de reclamacións ou enmendas presentadas.

Esta Alcaldía en uso das competencias conferidas pola Lei 7/1985, de 2 de abril, Reguladora das Bases do Réxime Local na redacción dada pola Lei 57/2003, de 16 de decembro, o Real Decreto lexislativo 781/1986 de 18 de abril, polo que se aproba o Texto Refundido das disposicións legais vixentes en materia de réxime local, a Lei 5/1997 de 22 de xullo de Administración Local de Galicia, e o Real Decreto 2568/1986 de 28 de novembro, polo que se aproba o Regulamento de Organización, Funcionamento e Réxime Xurídico das Entidades Locais.

VEN EN RESOLVER:
Primeiro.- Aprobar a relación de admitidos/as e excluídos/as como listaxe definitiva:

1.1.- Admitidos.

Rodríguez Paz David
Seoane Bonome Iván
Vázquez Urgorri Iago

Segundo.- Designar a composición da Comisión Seleccionadora encargada da selección do persoal que vai a formar parte en dito proceso, a cal estará integrada polos seguintes membros:

Presidente: D. Javier Sánchez Romero
Secretario: D. Manuel Larrosa Rodríguez
Vocais:
Dna. Isabel Margharetto Rodríguez
Dna. Mª Concepción Dragó Porta
D. Carlos Rivera López
Asesor:
D. Ángel Ciprián Montenegro Montenegro

Terceiro.- O tribunal constituirase o luns 18 de xuño as 09:00 horas para realizar as comprobacións necesarias para o desenvolvemento das probas.

Cuarto.- De acordo co establecido no apartado primeiro da Base 4ª das bases que regulan a convocatoria, citar os candidatos da listaxe definitiva de admitidos para a realización da proba física na data, lugar e hora que a continuación se detallan:

“Proba física para o acceso ao posto de Socorrista acuático no Concello de Ares. (Eliminatoria):
Lugar: Complexo acuático do Castro
Material: Gorro, gafas e bañador (a aportar por cada candidato)
Hora: 09:00”

Quinto.- A realización da Proba física para o acceso ao posto de Socorrista acuático no Concello de Ares, farase por orde alfabético de acordo coa publicación do listaxe definitivo de admitidos.

Sexto.- Rematada a Proba física para o acceso ao posto de Socorrista, a Comisión Seleccionadora de en base os criterios establecidos no apartado primeiro da Base 4ª das bases publicará a relación de admitidos e excluídos para a segunda proba do proceso selectivo, na paxina web municipal e no taboleiro de anuncios do Concello.

Así acorda e dispón o Sr. Alcalde-Presidente, en Ares a, quince de xuño de dous mil dezaoito