Ares, Xoves 04 de xuño de 2020

añomesxuño

Afombras florais nas nosas casa

O Concello aplica a ordenanza sobre tenencia de animais de compañía
06 Agosto 2008 09:14
O pleno do Concello de Ares aprobou inicialmente o pasado 26 de xuño a ordenanza reguladora da tenencia, defensa e custodia dos animais de compañía, un documento que se publicou integramente no Boletín Oficial da Provincia de onte e que entra en vigor hoxe mesmo, tal e como se indica no BOP.

A ordenanza trata de regular as interrelacións entre as persoas e animais domésticos, tendo en conta as molestias e perigos que estes últimos poidan ocasionar. Non están incluídos no documento ao rexirse pola súa propia normativa a caza -excepto cans destinados a esta actividade- pesca, protección e conservación da fauna silvestre no seu medio natural; os touros; a gandeiría entendida como cría de animais con fins de abasto; animais destinados ao traballo, proporcionar pel ou produtos útiles e o cans pertencentes á Armada ou corpos de seguridade do Estado.

A ordenanza contempla apartados específicos para animais potencialmente perigosos e para cans e gatos abandoados.

No artigo correspondente ás sancións especifícase que as leves serán de entre 30 e 300 euros; as graves, entre 301 e 3.000 e as moi graves serán de 3.001 a 15.000 euros. No primeiro dos casos contémplase o maltrato sen dor, a venda a persoas menores, e non facilitarlles alimento, entre outros; sería grave o maltrato con dor, a venda ambulante, non vacinalos ou abandoalos e, moi grave, maltratar causando a morte ou celebrar pelexas entre animais, entre outros.

Diario de Ferrol