Ares, Sábado 21 de Setembro de 2019

añomesSetembro

ARES DESDE O MAR NAVEGA CONNOSCO

VeraneAres 2019

Ares convoca unha nova edición do concurso de castelos de area
03 xullo 2014 08:26
O concurso de castelos de area de Ares, na praia do Xuncal (parque Rosalía de Castro), é unha das citas que marcan o comezo da tempada de verán nesta turística vila. A súa décimo sexta edición celebrarase o venres 11 de xullo, a partir das once da mañá, e desde o Concello informan de que está aberto o prazo para formalizar as inscricións. Poden facerse desde hoxe mesmo na Alianza Aresana, que abre de dez da mañá a dúas da tarde, ou tamén a través do número de teléfono 981 448 057. O prazo remata o xoves 10.
As bases establecen diversas categorías, en función da idade, e un único premio para cada unha delas, aínda que se o xurado o considera oportuno poderá conceder algún accésit. Os xuíces serán persoal da área de Cultura do Concello de Ares e tamén persoas elixidas ó azar de entre os que se atopen na zona, sempre e cando non sexan participantes.
No concurso de castelos de area pódese participar de xeito individual ou en grupos de non máis de tres persoas, sempre e cando estas pertenzan á mesma franxa de idade, agás na categoría familiar. As outras son para menores de sete anos, de sete a once, e de doce a 17.

xuntanza moteira
Ares recibe esta fin de semana a ducias de moteiros na terceira xuntanza que organiza a asociación Terra Meiga. Será do venres ó domingo e inclúe rutas pola comarca, xogos populares, música e tamén churrascada.

DIARIO DE FERROL, 3 DE XULLO DE 2014