Ares, Domingo 20 de Octubre de 2019

añomesOctubre

Ana Martínez Fernández logra o I Concurso de Relato Curto de Ares
20 Maio 2013 09:53
A Alianza Aresana acolleu onte o acto do Día da Letras Galegas, que organiza a Concellería de Cultura. A actividade comezou coa entrega de premios do I Concurso de Relato Curto Concello de Ares, que gañou a escritora local Ana Martínez Fernández, de 13 anos, con “A pedra de Luar”. Foron finalistas Cristina Serrano Otero, de Ferrol, con “Os veráns de Carme”, e Tania García Varela, de Mugardos, con “Luz entre sombras”. O acto rematou co concerto “Rosas para Galicia”, de Brigantia.

actos para mañá
Na AVV O Cruceiro, de Santa Cecilia, haberá un recordo a Vidal Bolaño ás 19.00 horas, ademais de teatro con Ad Libitum e música coa coral do CAMF e Alecrín. Na AVV de Labacengos, Moeche, ás seis da tarde a compañía Buganbiña representa “Non te rías por se acaso”. Na asociación Areosa de Piñeiros actuará ás 18.00 horas a banda infantil Sementeira. No local da AVV da parroquia mugardesa de San Xoán de Piñeiro canta ás 19.00 horas a rondalla Sonidos del Alba.
Ás 12.00 horas, no CPS de San Valentín estará o contacontos Roi Sixto, e ás oito no CPI A Xunqueira, Festival de Corais. Ás nove, en Magalofes, actúan as rondallas Os Trovadores de Ares e Estrelecer do CMI Unidade de Fene. Á mesma hora, no Pote de Maniños, celébrase o Baile da Flor.

17-05-2013