Ares, Miercoles 03 de xuño de 2020

añomesxuño

Afombras florais nas nosas casa

O mosteiro de Montefaro despide os seus concertos de verán coa Rondalla do Club de Campo
05 Setembro 2012 10:42
“A programación de verán foi un éxito de público cunhas 200 persoas de media en cada unha das actuacións. E agora a rondalla do Club de Campo porá o broche de ouro á programación”. Así fala Manuel Amor, vicepresidente da “Asociación de Amigos del Monasterio de Santa Catalina (Montefaro)”. A entidade que preside Antonio Gómez Pérez-Ardá, que cumplirá vinte anos de existencia en 2013, leva a cabo un ciclo de verán para dar vida a un lugar emblemático do concello de Ares. Uns 400 socios participan dunhas actividades nas que se unen música e gastronomía e que, tras a súa fin, retomarán para honrar a Santa Catalina.

Así, ao redor do próximo 24 de novembro lembrarán á súa patroa cun concerto protagonizado pola coral de San Valentín.

Despedindo o ciclo
Durante o verán que agora remata a “Asociación de Amigos del Monasterio de Santa Catalina (Montefaro)” trouxo ao antigo cenobio á coral polifónica Lembranzas da Terra, de Valdoviño, así como ao grupo Los Nostálgicos, da mesma localidade. O mes pasado actuou o Grupo de Metais Santa Cecilia, cun concerto didáctico, e este venres será a quenda da rondalla Club de Campo de Ferrol.
A entidade presidida por Álvaro Sánchez Gilsanz está dirixida desde a súa fundación en 1986 por José Manuel Couce Fraguela. Trátase dunha das agrupacións ferrolás máis destacadas cos seus 43 compoñentes, entre voces e instrumentistas. Temas galegos e ferroláns, zarzuelas, habaneras ou cancións sudamericanas compoñen o seu amplo repertorio.
O concerto no mosteiro de Santa Catalina comezará ás 20.00 horas e a entrada, unha vez máis, é libre.

05-09-2012