Ares, Martes 26 de Maio de 2020

añomesMaio

LETRAS GALEGAS 2020

Os hostaleiros de Ares organizan o carnaval de verán que dá comezo hoxe
03 Setembro 2012 11:34
Trala Feria Mariñeira que encheu o paseo marítimo o fin de semana pasado, o Concello de Ares aproveita as últimas xornadas estivais para seguir a celebrar algunha festa temática. Hoxe, tócalle o turno a un evento que está comezando a facerse un oco nalgunhas vilas da comarca; o carnaval de verán. Organizado pola asociación de hostaleiros Asemares conta coa colaboración da área de Cultura aresán.
O entroido estival comezará coa participación das mellores vestimentas polas rúas de Ares. Aqueles que saian disfrazados deberán percorrer os locais colaboradores se queren optar a algún premio. Alí, se lles fará entrega dunha cartilla que deberá ser selada por un mínimo de oito establecementos quen puntuarán os mellores traxes.
A xornada dominical estará adicada aos máis pequenos no parque Rosalía de Castro. A partir das 16.30 horas, haberá obradoiros de pintura de disfraces e xogos populares. Ademais, tódolos que acudan disfrazados poderán participar no sorteo de varios presentes que se levara a cabo ás 20.00 horas, xunto coa entrega de galardóns dos concursantes do día anterior que optarán a un premio en metálico de 150, 100 e 50 euros.

o mago teto en cervás
Asemade, o mago Teto ofrecerá hoxe un espectáculo de maxia no CIRS da parroquia aresana de Cervás, a partir das oito da tarde. A entrada é de balde.

01-09-2012