Ares, Miercoles 13 de Novembro de 2019

añomesNovembro

Ares prepárase para celebrar o popular San Roque da vila
02 Agosto 2012 09:46
Un ano máis, Ares prepárase para a popular festa de homenaxe a San Roque, de gran tradición na vila mariñeira. Será desde o venres ata o domingo cunha variada proposta lúdica e festiva. Así, a actividade comeza mañá cunha xornada onde os máis novos serán protagonistas. Ás 18.00 horas celébranse xogos populares no Parque Rosalía de Castro. A continuación haberá unha festa da escuma. Ás 19.30 horas comeza a XXVII edición da Festa do Langostino amenizada pola charanga O Santiaguiño de Padrón. O sábado a cita aresá ábrese a partir das10.00 horas coas tradicionais dianas e alboradas, nesta ocasióna a cargo do grupo de gaitas Trébole, de Ares-San Xoán.
Ás 11.00 horas celébrase a XXI Milla Urbana con saída da da praza da Igrexa. Ás 19.30 horas a charanga coruñesa Vai de Baile percorrerá as rúas da vila mariñeira. Finalmente, a partir das 23.00 horas haberá unha verbena popular na praza da Igrexa a cargo da orquestra Tango.

día grande
As actividades do San Roque culminan o domingo. Tralos disparos de bombas de palenque anunciando a festividade do día a partir das 10.00, ás 12.00 horas celébrase unha misa solemne en honra a San Roque cantada polo coro parroquial. A continuación levarase a cabo a procesión coa figura do santo acompañada polo Grupo de Gaitas Aresán. Posteriormente terá lugar unha exhibición de baile galego co grupo Areas do Mar de Ares. Finalizado o mesmo organízase o tradicional reparto das populares bolsas de uvas.
Ás 20.00 horas haberá a actuación da rondalla Trovadores de Ares fronte ao céntrico bar Avenida. Ás 22.30 horas na praza da Igrexa celébrase unha verbena a cargo de la Orquesta Canela.
Finalmente, o San Roque aresán despídese cun espectáculo de pirotécnica de Hermanos López, de Oza de los Ríos .

DIARIO DE FERROL, 2 DE AGOSTO DE 2012