Ares, Domingo 20 de Octubre de 2019

añomesOctubre

O bo tempo atrae a unhas 5.000 persoas á celebración do Voto de Chanteiro
30 Maio 2012 09:41
“Durante toda a mañá unhas 5.000 persoas pasaron polas inmediacións da capela da Mercé. Protección Civil destacou que fora o ano máis concurrido desde hai moito tempo”. Así falaba onte pola tarde o edil de Cultura de Ares, Eugenio Fernández, responsable xunto cos seus colegas de Mugardos da organización desta tradicional romaría do Voto de Chanteiro.

Para Fernández o bo tempo foi clave no éxito de público e destaca “a presenza masiva de xente nova, o que é unha gran alegría porque grazas a eles esta tradición centenaria terá continuidade no futuro”.
Aproximadamente ás 12.00 horas as actividades comezaron en Chanteiro coa concorrida cerimonia relixiosa na capela de Nosa Señora da Mercé, onde se conmemoran os feitos acontecidos hai seis séculos e polos que se continúan dando as grazas. A continuación levouse a cabo o reparto gratuíto de bebidas e empanada. Desde a organización salientan que nunha hora se repartiu a totalidade do produto, 150 quilos de empanada dispostos para a ocasión, cando outros anos non se chegaba a esgotar o material. Posteriormente, a música da Banda Aresá de Música animou un xantar que se espallou por toda a zona de Chanteiro, praia incluída, continuando ata ben entrada a tarde.
Tanto o Concello de Ares como o de Mugardos dispuxeran dun servizo de autobuses para trasladar aos visitantes que quixeron achegarse a Chanteiro a celebrar esta conmemoración. Os dous transportes chegaron cheos de xente para gozar dun auténtico día de festa que une a través da tradición aos dous municipios que onte viviron unha xornada de éxito organizativo e participativo.

DIARIO DE FERROL, MÉRCORES 30 DE MAIO DE 2012