Ares, Venres 20 de Setembro de 2019

VeraneAres 2019

Ares apúntase aos snipes
04 Abril 2012 09:37
O club Náutico de Ares, cunha gran experiencia e tradición na clase cruceiro, organizou o pasado domingo a primeira edición da regata da clase snipe. A organización desta proba significa aumentar o calendario de regatas do club aresano en canto á vela lixeira e súmase á regata multiclases, así como á proba do circuíto optimist Rías Altas, ambas as probas programadas para o mes de agosto.

Os gañadores desta primeira regata Náutico de Ares de snipe foron Fernando Tajuelo e Iria López, que xa partían como grandes favoritos, seguidos por José Rilo González Vales e Pablo Biarge Martín, en ambos os casos da Comisión Naval de Regatas de Ferrol. A terceira posición foi para César Cervera Pérez e Pablo Yáñez Ventín, do Náutico de Vigo.

Participaron na competición unha vintena de embarcacións da clase, procedentes de clubs como o Náutico de Vigo, Náutico de Vilagarcía, habituais en probas desta clase, así como da Comisión Naval de Regatas de Ferrol e do Náutico Recreativo de Sada.

A primeira das regatas disputouse na tarde do sábado, un triángulo olímpico e con vento dunha intensidade entre os quince e os vinte nós.

Na xornada do domingo disputouse a segunda regata, aínda que debido á falta de vento o comezo aprazouse unha hora. A organización decidiu facer unha regata de barlovento-sotavento, con vento do oeste. Terminouse a primeira manga e anulouse a segunda.

LA VOZ DE GALICIA, 3 DE ABRIL DE 2012