Ares, Martes 17 de Setembro de 2019

añomesSetembro

ARES DESDE O MAR NAVEGA CONNOSCO

VeraneAres 2019

O Día Internacional do Libro Infantil e Xuvenil conmemórase en Ares cun “bookcrossing”
20 Marzo 2012 12:06
A Concellería de Cultura de Ares organiza dúas actividades co gallo da celebración, o 2 de abril, do Día Internacional do Libro Infantil e Xuvenil. Segundo anunciou o concelleiro Eugenio Fernández Lago, trátase, en primeiro lugar, dun “bookcrossing”, a práctica de deixar libros en lugares públicos para que os recollan outros lectores, que despois terán que facer o mesmo.

Esta actividade celebrarase o día 2 de abril e, para liberar un libro vía “bookcrossing” os interesados haberán de rexistralo para acadar un BCID (número de identificación de “bookcrossing”), que será o que identifique o exemplar concreto na base de datos do sistema. Dito número atópase no libro, ben directamente no interior da cuberta ou ben nunha etiqueta na que se lle pide á persoa que o atope que entre na web do “Bookcrossing” e escriba un pequeño apuntamento para notificar que o ten. Esta persoa terá que “soltar” de novo o libro unha vez que remate a actividade.
A segunda das iniciativas que se desenvolverán co gallo desta celebración é “Facendo o conto…”. Esta iniciativa, que se celebrará o día 4 de abril, vai dirixida aos nenos e nenas, que terán que facer uso da súa imaxinación para, a través do método de Rodari, crear un conto con palabras elixidas por eles mesmos. Os rapaces empregarán nesta actividade follas de xornais.

Animación lectora > Por outra banda, o Concello de Ares participará no proxecto de animación lectora “María Moliner”, un concurso dirixido a municipios de menos de 50.000 habitantes que premia aos mellores proxectos ou actividades de dinamización lectora desenvolvidos nas súas bibliotecas co obxectivo de promover a lectura entre todos os colectivos, pero fundamentalmente os nenos e mozos.
Nesta iniciativa colaboran o Ministerio de Cultura, a Federación Española de Municipios e Provincias e a Fundación Coca-cola Juan M. Sáinz de Vicuña.
O Concello de Ares, como destacou Fernández Lago, foi un dos 300 gañadores pola iniciativa (competían máis de 2.000 municipios con arredor de 9.000 proxectos) “Había unha vez”…, polo que a súa biblioteca, impulsora desta actividade, recibirá en vindeiras datas un lote de 200 libros infantís e xuvenís, seleccionados entre as novidades de cada ano. A maiores, e como cada mes, o Concello mercou catro libros, nesta ocasión dirixidos ao público adulto, con destino á Biblioteca Municipal. “Los ojos amarillos de los cocodrilos”, de Katherine Pancol; “Cometas en el cielo”, de Khaled Hosseini; “El prisionero del cielo”, de Carlos Ruiz Zafón; e “La llave de Sara”, de Tatiana de Rosnay, foron os títulos elixidos.

Doazón e vídeos > Así mesmo, hai que facer mención especial á doazón que a biblioteca fará ao centro de maiores local para fomentar e animar á lectura. A este respecto, a área de Cultura disporá dun apartado con libros de diferentes temáticas interesantes para este colectivo, que os poderá coller prestados ou ler no propio local.
Así mesmo, a Concellería que dirixe Eugenio Fernández promove un obradoiro de vídeo dirixido a mozos e mozas de idades comprendidas entre os 12 e os 17 anos. A iniciativa desenvolverase os días 13 (venres) e 14 (sábado) de abril e consistirá na realización dun vídeo con imaxes da comarca elaborado polos participantes, que optarán a varios agasallos como cámaras de vídeo, proxectores ou pizarra dixitais.

20-03-2012