Banner portadaEscudo De Ares
imagen tel |Ir A Principal|Contacto

Logotipo Ares


Ares, Martes 23 de xullo de 2019
Galego|Español|English
O ALCALDE RESPONDE

Pregúntelle ao Alcalde
CÁMARA WEB
WebCam Concello
CALENDARIO
añomesxullo
2019
mesaño
LuMaMiXoVeSaDo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Calendario escolas MunicipaisEscolas Municipais
SEDE DIGITAL
Sede Digital

Licitacin Electrnica

Perfil Contratante

Ares Digital

Tempo CPI Conde de Fenosa
Alcalde Julio Iglesias
Saúdo do Alcalde
Julio Ignacio Iglesias Redondo
ARES DESDE O MAR NAVEGA CONNOSCO

III CONCURSO FOTOGRAFIA XUVENIL 2019

VeraneAres 2019

Vive Ares 2018

Actividades culturais

Actividades Deportivas

III PLAN DE IGUALDADE DE OPORTUNIDADES DO CONCELLO DE ARES

PERIODO MEDIO DE PAGO A PROVEEDORES

APROBACIÓN PROVISIONAL PXOM 2017

APROBACIÓN INICIAL PXOM 2014

Contratación Persoal

Animais Abandonados

Policí Local

Protección civil

Trámites frecuentes

Zona Reciclaxe

Wi-fi Gratis

Aloxamentos e restaurantes


Noticias
Actualidade
Ares exige la construcción del nuevo centro de salud
13 Febreiro 2012 10:32
Decenas de personas participaron en la concentración convocada ayer por la Plataforma en Defensa da Sanidade Pública en Ares para exigir a la Xunta la inmediata construcción de un nuevo centro de salud en el municipio. En la misma situación se encuentra el centro de A Capela, el de Cedeira, el de Narón, el de As Somozas, que lleva un año paralizado, o el de Serantes, que aunque dispone de proyecto constructivo y consignación presupuestaria no se ha comenzado a construir. Durante el acto la plataforma también recogió firmas de apoyo a la iniciativa legislativa popular que lleva a cabo la entidad SOS Sanidade Pública.

Un representante del organismo, Miguel López, leyó un manifiesto para denunciar «a falla de compromiso da actual Xunta de Galicia coa Área Sanitaria de Ferrol e coa sanidade pública en xeral». «O compromiso feito pola anterior conselleira de Sanidade, dona Pilar Farjas, afirmaba que as obras estarían licitadas no ano 2010 e estarían executadas ó longo do ano 2011. Nin unha nin outra cousa son certas», lamentan desde la plataforma. Y señalan «hoxe tiñamos que estar aquí inaugurando o novo centro e nos atopamos que nin no ano 2012 se van a comenzar as obras».

Al acto también acudió el alcalde del municipio, Julio Iglesias, que reclamó el fin de la paralización de unas obras «fundamentales para el municipio». «O actual centro de saúde está obsoleto, ten máis de trinta anos e é insuficiente para a poboación que, dende que se construiu o centro, duplicouse en número e no verán chega a triplicarse», explica el regidor.

«Quero dar as gracias á plataforma que convocou a concertación que xa tivo os primeiros frutos coa reunión na Área Sanitaria», agradecía Iglesias. Y es que el primer edil confía en llegar a un acuerdo con la nueva gerencia ferrolana, asumida por Ángel Facio, en la reunión prevista para el próximo viernes.

Calendario de protestas

Esta protesta es la primera de un calendario reivindicativo por la «paralización de varios centros de saúde na comarca» y «o desmantelamento da sanidade pública que o Goberno do PP está a levar a cabo dende os comicios de 2009».

NOTICIA DE LA VOZ DE GALICIA
12-02-2012
Icono de conformidad con el Nivel Doble–A de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0| XHTML 1.0 Transitional Válido| ¡CSS Válido!|Rss Concello Ares