Banner portadaEscudo De Ares
imagen tel |Ir A Principal|Contacto

Logotipo Ares


Ares, Venres 18 de Octubre de 2019
Galego|Español|English
O ALCALDE RESPONDE

Pregúntelle ao Alcalde
CÁMARA WEB
WebCam Concello
CALENDARIO
añomesOctubre
2019
mesaño
LuMaMiXoVeSaDo
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Calendario escolas MunicipaisEscolas Municipais
SEDE DIGITAL
Sede Digital

Licitacin Electrnica

Perfil Contratante

Ares Digital

Tempo CPI Conde de Fenosa
Alcalde Julio Iglesias
Saúdo do Alcalde
Julio Ignacio Iglesias Redondo
III CONCURSO FOTOGRAFIA XUVENIL 2019

Vive Ares 2018

Actividades culturais

Actividades Deportivas

III PLAN DE IGUALDADE DE OPORTUNIDADES DO CONCELLO DE ARES

PERIODO MEDIO DE PAGO A PROVEEDORES

APROBACIÓN PROVISIONAL PXOM 2017

APROBACIÓN INICIAL PXOM 2014

Contratación Persoal

Animais Abandonados

Policí Local

Protección civil

Trámites frecuentes

Zona Reciclaxe

Wi-fi Gratis

Aloxamentos e restaurantes


Noticias
Avisos
Tildan de “engañosa” la apertura del centro de día, que no es operativo al completo
03 Febreiro 2012 10:37
El BNG de Ares criticó a través de un comunicado de prensa la campaña de puertas abiertas puesta en marcha en el centro de día del municipio. Los nacionalistas lamentan que, ahora, pasados dos años desde que terminaran las obras en el edificio, desde la Xunta de Galicia “pretendan adornar este inexplicable retraso na apertura do centro cunha campaña que resulta claramente enganosa”. Desde la formación frentista sostienen que con esta campaña se pretende “ocultar o incumprimento de dúas condicións que figuraban cando se fixo a cesión por parte do Concello ao Consorcio: que a súa xestión sería pública, a cargo deste mesmo organismo; e que debería estar operativo na súa totalidade, ou sexa, nas corenta plazas”.
Por otra parte, sostienen que en un debate en el Parlamento, celebrado el pasado 14 de octubre, en el que el BNG presentó una enmienda de adhesión a la proposición presentada por el PSOE en la que se solicitaba la apertura del centro, la propuesta de los nacionalistas incluía la petición de que se garantizase el funcionamiento de la totalidad de las cuarenta plazas del mismo. Con esa enmienda, tal y como aseguran desde la formación frentista, trataban de garantizar la gestión del centro dentro del Consorcio en lugar de optar por la concesión del servicio a una empresa privada. Los nacionalistas añaden que tal y como consta en el pliego de condiciones la concesión “só garante no momento da apertura o funcionamiento da metade das prazas, polo que para garantir o funcionamento a plena capacidade habería que modificar as cláusulas do contrato e, por conseguinte, aportar máis diñeiro público á adxudicataria da xestión.
Desde el Bloque cuestionan la actitud del alcalde, Julio Iglesias, que “semella novamente máis empeñado na propaganda que no mantemento dunha actitude política consecuente co que o pleno tiña aprobado no seu día”.

NOTICIA DE DIARIO DE FERROL
03-02-2012
Icono de conformidad con el Nivel Doble–A de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0| XHTML 1.0 Transitional Válido| ¡CSS Válido!|Rss Concello Ares