Ares, Martes 17 de Setembro de 2019

añomesSetembro

ARES DESDE O MAR NAVEGA CONNOSCO

VeraneAres 2019

El BNG de Ares niega que el PSOE le ofreciese un pacto para la redacción del nuevo PXOM
02 Xaneiro 2012 11:55
El BNG de Ares asegura, en relación a las declaraciones del alcalde, Julio Iglesias, «a respecto dunha suposta oferta feita ao BNG para chegar a un acordo sobre a redacción do novo PXOM», que a asamblea local do Bloque «remitiu no pasado mes de setembro un escrito ao PSOE local aclarando a posición sobre unha solicitude de conversa feita verbalmente anteriormente por este partido. Como se deduce da lectura da carta, non había proposta de pacto algún nen de criterios básicos para a elaboración do documento».

Añaden los nacionalistas que «animamos, pois, ao alcalde a que faga público os termos concretos do acordo con NAL no que lle outorga ao seu único concelleiro unha delegación especial para a elaboración do novo PXOM». Y concluyen: «Seguramente servirá para clarificar o por qué foi tan doado o acordo cunha persoa que tivo protagonismo en tirar abaixo o plan do 99».

NOTICIA DE LA VOZ DE GALICIA
30-12-2011