Ares, Sábado 29 de Febreiro de 2020

añomesFebreiro

Xeógrafos e arquitectos informan sobre as peculiaridades de Redes
30 Novembro 2011 10:53
A Agrupación Instrutiva de Caamouco segue a celebrar o seu centenario e este sábado organiza unha xornada na que xeógrafos e arquitectos darán información sobre as peculiaridades de Redes, dentro do contexto galego. Será a partir das sete da tarde, no edificio social da Tenencia, con entrada libre para quen desexe coñecer máis sobre o territorio.
“Redescubrindo o territorio e a arquitectura” contará coas conferencias de dous xeógrafos, Juan López Bedoya e Manuel Anxo Freire, así como as dos arquitectos Miguel Reimúndez e Manuel Amable Romero. Ó remate das súas intervencións proxectarase o documental “Redescubrindo”, feito hai un ano por alumnos da Facultade de Xornalismo de Santiago e que se centra na riqueza arquitectónica de Caamouco e a súa conservación ó longo do tempo.
As intervencións irán dun contexto global á analise local. Os xeógrafos, con “O medio físico de Caamouco e Redes e os seus valores, cambios e problemas ambientais” centraranse en aspectos como o retroceso dos cantís ou a xestión das praias.
Miguel Reimúndez, cunha intervención titulada “A evolución recente do patrimonio construído das vilas e aldeas mariñeiras galegas. O caso de Redes”, dará unha ampla perspectiva da tradición mariñeira galega e dos seus asentamentos poboacionais, así como a súa evolución e adaptación ós cambios socioeconómicos na costa do país.
Será Manuel Amable Romero quen afonde a continuación na arquitectura desas vilas mariñeiras, coa Agrupación Instrutiva e a arquitectura indiana como protagonistas. “A evolución e ampliación do concepto de patrimonio arquitectónico” dará unha visión dos diferentes estilos que se atopan en Redes, que teñen a particularidade de concentrarse nun espazo reducido e de ter un bo estado de conservación.
O documental dos alumnos de Xornalismo, pola súa banda, contrapón o chamado “feísmo” doutros lugares da costa galega co que eles bautizaron como “bonitismo” de Redes.
O alcalde de Ares, Julio Iglesias, encargarase de inaugurar esta xornada, que organiza a Agrupación Instrutiva de Caamouco co apoio do Concello, do Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia e da Facultade de Ciencias da Comunicación de Santiago.

30-11-2011