Ares, Domingo 20 de Octubre de 2019

añomesOctubre

El gobierno de Ares critica al BNG por haberse convertido en “o partido do non polo non”
28 Novembro 2011 10:59
El equipo de gobierno de Ares salió al paso de las críticas del BNG en relación con el inicio de las obras de la plaza de la Constitución y que ha llevado a la formación nacionalista a convocar para esta mañana una concentración en la que se pedirá la paralización de los trabajos. Así, el regidor, Julio Iglesias, acusó al Bloque de ser “o partido do non polo non” y de no atender sus obligaciones municipales, excepto, dijo, “para aquelas accións ás que lles poida sacar algún tipo de rédito electoral”.
El gobierno local aclaró ayer que su propuesta para convertir la plaza de la Constitución “nun gran espazo aberto que dea resposta ás necesidades de mozos e maiores” está en consonancia con las acciones que viene desarrollando en los últimos tiempos con el objetivo de “recuperar espazos dignos para os xogos dos cativos aresáns e para todo o pobo en xeral”.
La actuación de la plaza se sitúa bajo la perspectiva de que “os rapaces e rapazas da vila poidan xogar ao aire libre a básquet, tenis de mesa ou diferentes xogos tradicionais, pero tamén na que os nosos maiores poidan pasar o seu tempo de lecer ao aire libre sen os problemas de accesibilidade e cos numerosos perigos de caídas que existen na actualidade”.
El alcalde aresano señaló a los gobiernos locales anteriores como responsables de que los árboles que estaban en la plaza hayan crecido “sen control ningún” y extendieran de tal modo sus raíces que hayan llegado a “levantar ao chan, provocando nunmerosas e perigosas caídas de pequenos e anciáns”. Por sus propias características, explicó el primer edil de Ares, “se facía imposible trasladar esas especies, de aí a decisión de retiralas e substituílas por outras menos agresivas para este entorno”.
El gobierno local calificó la oposición del BNG al proyecto como un “exemplo máis da súa política do non permanente, como xa fixeron coas instalacións portuarias, o centro de dia en Caamouco ou a escola infantil en Granxares”. “Este goberno esta moi preocupado pola mocidade”, aseguró el alcalde, “pois en Ares unicamente podía pasar o seu tempo de lecer en calexóns, portais e escaleiras e de aí as actuacións que se teñen feito ata o de agora”. Iglesias preguntó al Bloque “se queren que mozos e maiores continúen caendo co pavimento roto ou que os rapaces e rapazas sigan xogando en calexóns, portais e escaleiras”.
Las críticas a la formación nacionalista no se quedaron ahí y recordó que la resolución por la que se aprobaba el proyecto fue a pleno el 28 de abril de 2011, “sen que ningún grupo se pronunciase ao respecto, ao igual que ocorreu coa adxudicación da obra”
Para el equipo que preside Iglesias, la postura do BNG responde únicamente a intereses electoralistas y la tachó de “irresponsable” por “non mirar nin tan sequera o que vai a pleno” o, en su defecto, de “hipócrita” por “mudar agora de opinión”. “Se fora polo BNG”, sentenció Iglesias, Ares nunca tería nada porque o non polo non que practican conduce á paralización do pobo”.

27-11-2011